بازی

بازی Star Wars Jedi: Survivor رسما معرفی شد [تماشا کنید]

بازی Star Wars Jedi: Survivor رسما معرفی شد [تماشا کنید]

اولین تریلر بازی Star Wars Jedi: Survivor نیمه‌شب گذشته در بخشی از جشن مربوط به سری جنگ ستارگان به نمایش درآمد. قسمت دوم بازی تحسین شده استودیو Respawn در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

در یک تریلر کوتاه سینمایی، کَل کستیس را بعد از اتفاقات Jedi: Fallen Order می‌بینیم. جایی که او هنوز در حال فرار از دست امپراتوری است. در حالی که تریلر از نظر داستانی کوتاه است، می‌توان فهمید که با رازهای زیاد و البته Inquisitorهای بیشتری طرف خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:مدرسه فیلم‌سازی: فیلم‌نامه‌نویسی را از استیون اسپیلبرگ و جرج لوکاس بیاموزیدحکایت دو پادشاه در یک اقلیم
مدرسه فیلم‌سازی: فیلم‌نامه‌نویسی را از استیون اسپیلبرگ و جرج لوکاس بیاموزید

البته عجیب است که کل، در بازی قبلی اکثر وقت خود را برای جمع کردن خانواده‌ای از متحدان صرف کرد، اکنون کاملا تنها است. همچنین به نظر می‌رسد لایت‌سیبر او که در بازی اول زمان زیادی صرف بازسازی‌اش شد، به دست امپراتوری افتاده است. اساسا کل در شروع Star Wars Jedi: Survivor در وضعیت بدی قرار دارد.

بازی اکشن جدید جنگ ستارگان برای پلتفرم‌های نسل بعدی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. استودیو ریسپاون و الکترونیک آرتز اشاره‌ای به کنسول‌های نسل گذشته نکردند، اما با توجه به اینکه توسعه‌دهندگان به سمت سیستم‌های نسل جدید حرکت می‌کنند، شانس بسیار کمی وجود دارد که Star Wars Jedi: Survivor برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شود.

این تریلر برای اولین بار در جشن Star Wars در میان هیاهوی تریلرهای جدید برای سریال‌های پیش‌روی جنگ ستارگان آینده مانند Andor و فصل سوم Mandalorian پخش شد.

Star Wars Jedi: Fallen Order یکی از بهترین بازی‌های سری جنگ ستارگان بود که در زمان عرضه مورد تحسین همگان قرار گرفت و یک کودتای بزرگ برای ریسپاون به شمار می‌رفت. استودیویی که عمدتا به خاطر بازی‌های چند نفره آنلاین خود مانند Titanfall و Apex Legends شناخته می‌شد. آن‌ها با ارائه یک کمپین داستانی عمیق تک نفره و مکانیک‌های اکشن نقش آفرینی سولز-لایک، جنگ ستارگان را وارد دوران مدرن کردند.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Book Of Boba Fett (قسمت اول تا سوم)بازگشت شکارچی به دنیای جرم و جنایت
نقد سریال The Book Of Boba Fett (قسمت اول تا سوم)


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا