بازی

بازی Paragon اپیک گیمز دوباره احیا می‌شود

بازی Paragon اپیک گیمز دوباره احیا می‌شود

Paragon، بازی سبک موبا (MOBA) اپیک گیمز که در سال ۲۰۱۸ به دلیل موفقیت‌های عظیم فورتنایت، توسعه آن متوقف شده بود، دوباره احیا می‌شود.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط PC Gamer، موبا منحل شده با نام Paragon: The Overprime دوباره متولد می‌شود. این بازی توسط استودیوی Netmarble مستقر در کشور کره جنوبی ساخته می‌شود و یک بازی اکشن رایگان خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد

با توجه به توضیحات فروشگاه اپیک گیمز، بازی Paragon: The Overprime یک TPS Action MOBA رایگان مبتنی بر همکاری تیمی است. بازیکن یکی از چندین قهرمان قدرتمند با مهارت‌های منحصر به فرد را انتخاب می‌کند و با هم‌تیمی‌های خود برای فتح میدان نبرد پرایم تلاش خواهد کرد.

این بازی به زودی وارد فاز دسترسی اولیه خواهد شد، با این حال، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه تا چه زمانی در این فاز باقی خواهد ماند، ارائه نشده است.

Paragon یک موبا سوم شخص بود که در مارس ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن ۴ منتشر شد. این بازی که در ابتدا با پرداخت هزینه اولیه به آن دسترسی پیدا می‌کردید، در طول سال ۲۰۱۶ وارد فاز بتای عمومی شد.

Paragon

با این حال، قبل از انتشار نسخه کامل، پروسه ساخت بازی تعطیل شد و بسیاری از تلاش‌های تیم به سمت Fortnite هدایت شد که در حال تصاحب دنیا بود. پس از تعطیلی Paragon، تقریباً تمام داده‌ها و منابع به کار رفته برای ساخت بازی به صورت رایگان توسط اپیک منتشر شد و به چندین عنوان دیگر راه پیدا کرد.

در ماه اکتبر سال جاری، اپیک به استودیو Netmarble اجازه داد تا از تمام داده‌های پیشین پاراگون برای ساخت Overprime استفاده کند. این موضوع به شرکت اجازه می‌دهد تا از تمام دارایی‌های آی‌پی، از جمله علامت تجاری Paragon، برای پروژه حال حاضر خود استفاده کند.

باید منتظر ماند و دید عاقبت احیای مجدد این بازی به کجا خواهد رسید و تا چه اندازه موفق خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:چطور روی گنو/لینوکس بازی کنیم ؟روی توزیع‌های لینوکسی هم می‌توان بازی کرد
چطور روی گنو/لینوکس بازی کنیم ؟


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا