بازی

بازی چند نفره Assassin’s Creed به طور رسمی معرفی شد

بازی چند نفره Assassin’s Creed به طور رسمی معرفی شد

یوبیسافت به طور رسمی از توسعه عنوانی جدید از مجموعه Assassin’s Creed خبر داد که به طور اختصاصی روی بخش چند نفره تمرکز دارد.

این پروژه که در حال حاضر با اسم رمز Invictus شناخته می‌شود، توسط برخی از توسعه‌دهندگان کارکشته و سابق یکی دیگر از آثار سرویسی این شرکت، یعنی For Honor ساخته می‌شود.

مطلب پیشنهادی:اساسینز کرید میراژ چقدر ایرانیه؟تماشا کنید
اساسینز کرید میراژ چقدر ایرانیه؟

این خبر در جدیدترین گزارش مالی شرکت اعلام شد که در جریان این گزارش، به فهرستی از تمامی نسخه‌های جدید اساسینز کرید که در دست ساخت قرار دارند اشاره شده است. یکی از این آثار که یوبیسافت از آن تحت عنوان Invictus یاد می‌کند، یک «تجربه مستقل» خواهد بود که بخش چندنفره را به سری باز می‌گرداند و طرفداران قادر خواهند بود تا آن‌را از طریق هاب جدید این مجموعه، یعنی Assassin’s Creed Infinity تجربه کنند.

در گزارش مالی این شرکت درباره پروژه جدید این طور صحبت شده:

در ادامه، یکی از تیم‌های ما که از اعضای سابق For Honor تشکیل شده، درحال تلاش برای بازگرداندن بخش چند نفره به سری اساسینز کرید به صورت تجربه‌ای کاملاً مستقل از طریق اینفینیتی است.

Assassin's Creed

با وجود بازی مستقل جدید، درحال حاضر اینفینیتی (Infinity) دربر گیرنده ۳ عنوان متفاوت می‌شود، یعنی پروژه‌های Red، Hexe و Invictus. درحالی که یوبیسافت در گذشته به این نکته اشاره کرده بود که درحال تلاش برای ساخت بخش چند نفره اساسینز کرید است، اما این نخستین باری به حساب می‌آید که این شرکت به طور رسمی وجود نسخه‌ای با محوریت بخش Multiplayer را مورد تایید قرار داده است.

  • Assassin’s Creed Infinity حکم پلتفرم جدید بازی‌های آتی سری را خواهد داشت

همچنین با توجه به ترندهای اخیر، انتظار می‌رود پروژه جدید، یک اثر چند نفره رایگان باشد اما درحال حاضر هیچ اطلاعات و جزئیاتی درباره آن ارائه نشده است. با وجود عنوان جدید، درحال حاضر ۵ بازی مختلف از سری در دست توسعه قرار دارد که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

  • Assassin’s Creed Mirage – عنوانی که در بغداد واقع شده و بازیکنان را در نقش بسیم، یکی از شخصیت‌های مهم «والهالا» قرار می‌دهد
  • Assassin’s Creed Project Red – بازی جدیدی که در هاب اینفینیتی در دسترس خواهد بود و بازیکنان را به ژاپن می‌برد
  • Assassin’s Creed Project Hexe – نسخه جدید سری که حال و هوای تاریکی دارد، در اروپای مرکزی واقع شده و توسط کلینت هاکینگ (کارگردان اسپلینتر سل Chaos Theory، فارکرای ۲، واچ داگز لیجن) هدایت می‌شود. این عنوان هم در اینفینیتی موجود است
  • Assassin’s Creed Project Jade – این اثر که به طور اختصاصی برای گوشی‌های هوشمند توسعه پیدا می‌کند، به بازیکنان اجازه می‌دهد درکنار مشاهده چین باستان، به شخصی سازی شخصیت اصلی خود نیز بپردازند
  • Assassin’s Creed Invictus – نسخه چند نفره و مستقل که از طریق اینفینیتی نیز قابل تجربه خواهد بود
  • Assassin’s Creed Project Nexus – بازی واقعیت مجازی جدید سری

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا