رمز ارز

نگرانی فعالان بازار از ابهامات مربوط به توکنومیک SUI؛ تیم سویی چه پاسخی داد؟

نگرانی فعالان بازار از ابهامات مربوط به توکنومیک SUI؛ تیم سویی چه پاسخی داد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه سویی (Sui)، تصورات نادرست در مورد عرضه توکن خود را مورد بررسی قرار داده و به روشن کردن ابعاد موضوع پرداخته است. این شبکه با انتشار پستی در پلتفرم X، به حملات علیه توکنومیک پروژه، به ویژه در مورد کنترل مقادیر زیادی از توکن‌ها توسط بنیان‌گذاران پاسخ داده است.

بنیانگذاران این شبکه پس از اتهامات یاد شده تحت بازجویی و بررسی هستند.

طبق گزارش‌ها، جاستین بونز (Justin Bons) از شرکت سایبر کپیتال (Cyber Capital)، اخیرا نگرانی‌ خود را در مورد ذخایر بنیانگذاران این پروژه ابراز کرده است. بونز، معتقد است که بخش قابل توجهی از توکن‌های استیک‌شده (حدود ۸۴ درصد) در اختیار بنیانگذاران قرار دارد که باعث ایجاد تمرکز در شبکه شده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با این حال، شبکه سویی این ادعا را غیر‌واقعی دانسته و آن را رد کرده است. طبق اعلام سویی، توکنومیک پروژه کاملا سالم است و متولیان شخص ثالث مشهور بر نگهداری و توزیع توکن‌های قفل‌شده نظارت دارند.

به گفته این پلتفرم، توکن‌ها طبق یک برنامه انتشار از پیش تعیین‌شده که در دسترس عموم است، منتشر می‌شوند. این بنیاد تاکید کرده است که بنیانگذاران هیچ کنترلی بر خزانه‌داری یا هیچ یک از توکن‌‌هایی که به سرمایه‌گذاران اعطا می‌شود، ندارند.

طبق اعلامیه، بنیاد سویی دارنده کیف پول اصلی توکن‌های قفل‌شده است که برای انتشار کنترل‌شده تحت شرایط خاص، به منظور تقویت اکوسیستم، نگهداری می‌شوند.

این توکن‌ها برای حمایت از بسیاری از پروژه‌ها، از جمله توسعه زبان برنامه‌نویسی Move، بهبود امنیت شبکه و طرح‌های مبتنی بر جامعه مانند رویداد‌های هکاتون‌ و کمک‌های مالی به توسعه‌دهندگان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن سویی (SUI) طی ۲۴ ساعت گذشته با ۴.۳۰ درصد کاهش به ۱.۰۷ دلار و ارزش بازار آن به ۲.۵ میلیارد دلار رسیده است. در همین مدت، حجم معاملات این توکن با افتی ۳۴ درصدی به ۲۱۸ میلیون دلار کاهش یافته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا