بازی

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon از فرام سافتور کمپین کوآپ نخواهد داشت

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon از فرام سافتور کمپین کوآپ نخواهد داشت

FromSoftware به تازگی در مورد درون مایه و انتظارات Armored Core 6: Fires of Rubicon، دنباله بعدی سری مبارزات مکانیکی صحبت کرده است. این یک بازی جهان باز یا یک عنوان Soulsborne نیست و تمرکز بیشتر بر شخصی‌سازی گسترده مِک (Mech) شما است.

بازیکنان همچنین می‌توانند انتظار یک کمپین تک نفره را داشته باشند، اما این موضوع برای بخش چند نفره چه معنایی دارد؟ عناوین قبلی Armored Core بیشتر بر روی بخش چند نفره رقابتی متمرکز بودند، بنابراین آیا این موضوع در قسمت ششم از بین خواهد رفت؟ خوشبختانه، نه.

مطلب پیشنهادی:بهترین بازی‌های NFT کدام‌اند؟کسب درآمد از طریق بازی‌های NFT
بهترین بازی‌های NFT کدام‌اند؟

ماسارو یامامورا، کارگردان بازی، گفت که حالت Versus Mode بازخواهد گشت و قول داد در آینده جزئیات بیشتری از آن را اعلام خواهد کرد. در مصاحبه با IGN Japan او تأیید کرد که بازیکنان می‌توانند واحد خود را برای دیگران به رخ بکشند و از رقابت با یکدیگر لذت ببرند. با این حال، هیچگونه پشتیبانی کوآپ برای کمپین داستانی وجود نخواهد داشت.

از طرف دیگر، در حالت داستانی که بخش اصلی بازی است، ما تصمیم گرفتیم که کوآپ را قرار ندهیم، زیرا می‌خواهیم بر اکشن پویا، گردش آزاد واحد شما و تغییرات فعالی که می‌توانید در طول ماموریت ایجاد کنید، تأکید داشته باشیم. بر تجربه مهیجی تمرکز می‌کنیم که فقط در حالت تک‌ نفره قابل تحقق است.

با اینکه یک انتخاب جالب از سوی سازندگان است، اما اولین باری نیست که فرام سافتور این مسیر را طی می‌کند. Sekiro: Shadows Die Twice بخش کوآپ نداشت و همچنان یک تجربه سرگرم‌کننده بود. از دیدگاه رقابتی، باید دید که آیا فرام سافتور چگونه تعادل و بالانس بین PvE و PvP را انجام خواهد داد.

Armored Core 6: Fires of Rubicon در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا