رمز ارز

قدم بعدی ورلدکوین برای گسترش اکوسیستم خود: همکاری با غول دنیای هوش مصنوعی!

قدم بعدی ورلدکوین برای گسترش اکوسیستم خود: همکاری با غول دنیای هوش مصنوعی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت اوپن ای‌آی (OpenAI) که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت می‌کند و سم آلتمن یکی از هم‌بنیانگذاران آن است، در حال مذاکره برای مشارکت با ورلدکوین (Worldcoin) است.

ورلدکوین نیز شرکت دیگری است که توسط آلتمن هم‌بنیانگذاری شده و در حال حاضر یکی از فعال‌ترین سرویس‌های درآمد پایه جهانی و تایید هویت در جهان است و روزانه به‌طور متوسط دو میلیون کاربر دارد.

این مشارکت احتمالی در حالی مطرح می‌شود که هر دو شرکت تحت نظارت‌های قانونی زیادی قرار دارند. طی این مشارکت، اوپن‌ ای‌آی قرار است راه‌حل‌ها و خدمات هوش مصنوعی را به ورلد کوین ارائه دهد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با توجه به اینکه آلتمن در هر دو شرکت سمت کلیدی دارد، هرگونه مشارکتی بین آن‌ها مطمئنا نظارت‌های بیشتری را به همراه خواهد داشت.

ورلدکوین در سال جاری برای گسترش فعالیت‌های خود، بلاکچین اختصاصی خود را هم راه‌اندازی کرده‌ که در آن، اولویت با کاربران تایید شده (انسان‌ها) است و نه ربات‌ها.

همچنین، ورلدکوین اعلام کرده که عرضه توکن WLD خود را طی شش ماه آینده ۳۶ میلیون واحد افزایش خواهد داد که ارزشی معادل ۱۹۶ میلیون دلار دارد.

این پروژه از سخت‌افزارهایی به نام Orbs برای اسکن عنبیه چشم کاربران استفاده می‌کند. کسانی که در این سرویس ثبت‌نام می‌کنند، می‌توانند با اسکن عنبیه چشم خود ۱۰ توکن WLD دریافت کنند.

در زمان نگارش این خبر، توکن WLD با ۵.۶۶ درصد افت در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده قیمتی ۴.۶۱ دلاری معامله می‌شود.

منبع

کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا