بازی

بازی چندنفره The Last of Us به شدت مبتنی به لایو سرویس خواهد بود

بازی چندنفره The Last of Us به شدت مبتنی به لایو سرویس خواهد بود

چند شب پیش نیل دراکمن با حضور در مراسم سامر گیم فست به صورت رسمی از بازی چند نفره The Last of Us رونمایی کرد و قرار است با عنوان کاملا متفاوت از ناتی داگ طرف باشیم.

گزارشات منتشر شده از بازی چند نفره The Last of Us به این اشاره دارند که ناتی داگ برای آن روی عناصر لایو سرویس تمرکز زیادی دارد. این بازی در سانفرانسیسکو جریان داشته و در آن شاهد داستان و شخصیت‌های جدید خواهیم بود. نیل دراکمن در میان صحبت‌های خودش اشاره کرد که این پروژه به بزرگی بازی‌های داستان محور استودیو خواهد بود. 

ناتی داگ در واقع به صورت همزمان روی سه پروژه کار می‌کند که یکی بازی چندنفره لست آو آس و دیگری بازسازی بازی اصلی The Last of Us برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی است. تاکنون اطلاعاتی از پروژه سوم منتشر نشده ولی این را می‌دانیم که خود نیل دراکمن روی آن کار می‌کند.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!
lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!

جف گراب که یک منبع معتبر محسوب می‌شود، اعلام کرده این بازی «خیلی خیلی لایو سرویسی» خواهد بود، اما به روش خاص ناتی داگ. این خبر چندان تعجب برانگیز نیست و سونی در ماه‌های گذشته تاکید زیادی روی ساخت‌ بازی‌های لایو سرویس و چند نفره داشته است. شما می‌توانید بخشی از صحبت‌های گراب را در زیر بخوانید:

دلیل به تعویق افتادن بازی و دلیل اینکه دیگر فقط Factions نیست، چون می‌خواستند که پروژه را جاه‌طلبانه‌تر کنند. آن‌ها می‌خواستند یک بازی کاملا مستقل توسعه دهند و زمان زیادی را صرف ساختن فناوری خاصی کردند تا بتوانند یک بازی لایو سرویس را به روش ناتی داگ بسازند. از این رو توسعه محتوای جدید را برای آن‌ها بسیار آسان‌ می‌شود و به روز نگه داشتن بازی و افزودن محتوای جدید را بسیار آسان‌تر و سریع‌تر خواهند کرد.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟


ویجی موبایل: بهترین لوکیشن‌های ایپکس و بازی‌های جایگزین اسکایریم برای موبایل

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا