بازی

بازی جدید کن لوین تا بهار سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود

بازی جدید کن لوین تا بهار سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود

تیک-تو سال مالی چندان خوبی را سپری نمی‌کند ولی کمپانی به موفقیت بازی بعدی کن لوین (Ken Levine)، خالق بایوشاک، بسیار امیدوار است.

تیک-تو عملکرد ۲ بازی Marvel’s Midnight Suns و Tales from the Borderlands در بازار را ضعیف می‌داند. این شرکت به خاطر کاهش هزینه‌های خود به میزان ۵۰ میلیون دلار، قصد دارد تعدادی از کارمندان خود را اخراج کند. با این وجود استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو به آینده و بازی جدید کن لوین بسیار امیدوار است. 

زلنیک در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که کن لوین بازی جدید خود را تا بهار سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه می‌کند. تیک-تو در حال حاضر ۸۷ بازی در دست ساخت دارد که تا پیش از پایان سال مالی ۲۰۲۵ به بازار منتشر می‌شوند. با وجود اینکه احتمال تاخیر این عناوین وجود دارد، اما زلنیک به عرضه به موقع بازی Judas امیدوار است. 

بازی جدید کن لوین

Judas چند ماه پیش و طی مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ به صورت رسمی به طرفداران معرفی شد. این بازی در یک سفینه فضایی خراب شده جریان دارد و شخصیت اصلی آن زنی است که قدرت استفاده از توانایی‌های مثل آتش را دارد. گزارشات پیشین به این اشاره داشتند که بازی در مراحل پایانی توسعه قرار دارد، ولی زلنیک در این زمینه صحبت نکرد. 

Judas برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دست ساخت قرار دارد. 


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

بازی جدید کن لوین تا بهار سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا