رمز ارز

بازی جدید فیفا با رنگ و بوی NFT و هوش مصنوعی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فیفا، نسخه بتای بازی World Cup AI League را راه‌اندازی کرد، یک بازی استراتژی فوتبالی که از هوش مصنوعی (AI) برای شخصیت‌ها، لوازم آرایشی و تزئینی و عناصر گیم پلی خود بهره می‌برد.
شرکت وب ۳ و فعال در حوزه هوش مصنوعی Altered State Machine این بازی موبایلی را توسعه داده است که در حال حاضر، برای سیستم عامل اندروید در دسترس بوده و به زودی نسخه ios آن نیز راه‌اندازی می‌شود. نسخه بتای بازی، کاملا مشابه ولی توسعه یافته بازی پیش‌بینی جام جهانی فیفا است که در نوامبر عرضه شد.
در بازی فیفا، حرکات شخصیت‌ها توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود که نقاط قوت و ضعف مربوطه را نیز مشخص می‌کند. همانند فوتبال فانتزی یا سایر بازی‌های مدیریت ورزشی، فرد بازی‌کننده به عنوان مربی و مالک تیم عمل می‌کند. این بازی در حال حاضر نقشه‌هایی با الهام از مناطق بین‌المللی پاریس، ریودوژانیرو، یائونده و سئول ارائه می‌دهد.
شرکت Altered State Machine گفت:

مأموریت ما این است که گیمرهای معمولی را به دنیای بازی‌های هوش مصنوعی در متاورس هدایت کنیم و با لیگ هوش مصنوعی فیفا، ما یک فرصت منحصر به فرد جدید را برای طرفداران فوتبال در سراسر جهان برای تعامل با ورزش مورد علاقه خود ایجاد می‌کنیم.

در حالی که AI League یک بازی رایگان است، نماینده Altered State اذعان داشت که قصد دارد در آینده نزدیک، یک بازار NFT (توکن غیرقابل تعویض) را هم برای این بازی راه‌اندازی کند. هنگامی که این بازی به طور رسمی آغاز شود، همه شخصیت‌های بازی از طریق NFT‌ها نمایش داده خواهند شد.
فیفا، نهاد حاکم بین‌المللی فوتبال و سازمانی که پشت جام جهانی قرار دارد، با دنیای ارزهای دیجیتال غریبه نیست. این نهاد، برای جام جهانی 2022 یک حامی ارزهای رمزارزی جذب کرد و ضمن راه‌اندازی یک پلتفرم NFT، با دیگر استودیوهای بازی Web3 هم همکاری داشت.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

دی‌کریپت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا