بازی

بازی جدید سازندگان سری Ori ممکن است باعث موفقیت یا ورشکستگی استودیو شود

بازی جدید سازندگان سری Ori ممکن است باعث موفقیت یا ورشکستگی استودیو شود

رئیس Moon Studios، سازندگان سری Ori، به تازگی اعلام کرده که بازی بعدی آن‌ها ممکن است باعث «موفقیت یا شکست» استودیو شود.

پس از ساخت و عرضه Ori and the Blind Forest در سال ۲۰۱۵ و Ori and the Will of the Wisps در سال ۲۰۲۰، سومین بازی استودیو یک عنوان اکشن نقش آفرینی است که توسط Private Division در جهان منتشر خواهد شد.

توماس مالر، مدیرعامل و کارگردان بازی در Moon Studios با انتشار پستی در توییتر گفت که استودیو در ساخت اثر جدید خود، جوانب احتیاط را رعایت نکردند و ریسک کردند. او نوشت:

پروژه بعدی ما یک لحظه موفقیت‌آمیز یا شکست‌خورده برای استودیو رقم خواهد زد. یا ژانر ARPG را متحول خواهیم کرد یا اینکه به آرامی در دوردست‌ها محو می‌شویم.

در حالی که چنین چیزی باید ترسناک باشد، من چالش را دوست دارم! Diablo، PoE و دیگر بازی‌های این سبک: ما سراغ شما می‌آییم، امیدواریم بهترین بازی، پیروز شود!

Ori

مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم اکشن عاشقانه که شما را خوشحال می‌کندتفنگ‌بازی با چاشنی رُز سرخ
۱۵ فیلم اکشن عاشقانه که شما را خوشحال می‌کند

مالر همچنین تایید کرد که این بازی دارای دید دوربین از بالا به پایین خواهد داشت. استودیو Moon در سال ۲۰۱۰ توسط مالر (هنرمند سابق سینماتیک در بلیزارد) و گنادی کورول (مهندس ارشد گرافیک در Animation Lab) تاسیس شد.

این زوج در سال ۲۰۲۰ هنگامی که اعلام شد شرکت Private Division بازی را منتشر خواهد کرد، اعلام کردند:

ساخت سری Ori در دهه گذشته یک تجربه فوق‌العاده برای تیم ما بوده و از اینکه حالا با یک اکشن نقش آفرینی جدید، اهداف خود را حتی بالاتر از قبل نشانه گرفته‌ایم، هیجان‌زده هستیم.

ما موفقیت خود را به فرآیند «پولیش مجدد» که در استودیو به کار می‌بریم، نسبت می‌دهیم و به این سبک ساخت ادامه می‌دهیم تا بازی جدیدی بسازیم که بالاتر از هر چیزی که تاکنون ساخته‌ایم باشد.

Ori

یک آگهی شغلی برای استخدام یک طراح بازی که در اواخر سال ۲۰۱۹ منتشر شد، ابتدا نشان داد که استودیو Moon در حال کار بر روی یک عنوان اکشن نقش آفرینی است.

این شرکت به دنبال تجربه بازی مشابه عناوین Diablo، Zelda و Dark Souls است و ادعا کرده که این فرصت به آن‌ها این فرصت را می‌دهد که «روی یک عنوان نقش آفرینی کار کنند که جرات نوآوری داشته باشد و بسیار فراتر از آنچه این سبک تا به حال به بازیکنان ارائه داده، عمل کند».

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنیدروایت حماسه با ترکیب لذت‌بخش ماجراجویی و تاریخ
بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنید


ویجی‌لاگ پلاس: آپدیت جدید ماینکرفت و ضربه گیم پس به فروش بازی‌ها

ولو حساب ۴۰ هزار بازیکن Dota 2 را به دلیل استفاده از چیت مسدود کرد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا