بازی

بازیگران ارباب حلقه‌ها با نظرات نژاد پرستانه هواداران موافق نیستند

بازیگران ارباب حلقه‌ها با نظرات نژاد پرستانه هواداران موافق نیستند

احتمالا می‌دانید که تاکنون ۲ قسمت ابتدایی سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت (Lord of the Rings: The Rings of Power) منتشر شده و با وجود دریافت امتیاز بالا از سوی منتقدان در سایت راتن تومیتوز، مخاطبان امتیاز ضعیفی را برای آن ثبت کرده‌ بودند. بمباران نظرات سریال به قدری جدی بوده که آمازون در سرویس استریم خود مجبور شده تا بررسی‌های سریال را به‌طور کامل غیرفعال کند!

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه داردداستان خوب با پرداخت بد
نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه دارد

گویا برخی از طرفداران از شرایط پیش آمده سوء استفاده کرده و تمام تلاش خود را برای آزار و اذیت شخصیت‌های رنگین پوست این سریال انجام داده‌اند. اکنون به‌نظر می‌رسد که بازیگران این سریال بیانیه‌ای علیه این واکنش‌های نژادپرستانه منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد از این پس درباره آن ساکت نخواهند ماند.

در مجموعه‌ای از تصاویر منتشر شده در اکانت توییتر The Lord of the Rings on Prime، بازیگران سریال حلقه‌های قدرت فاش کردند که چندین بازیگر رنگین پوست از زمان پخش سریال در معرض «نژداپرستی، توهین و آزار و اذیت بی‌رحمانه» قرار گرفته‌اند. از همین رو، بازیگران سه‌گانه ارباب حلقه‌ها از جمله الیجا وود، دامینیک مانهن، بیلی بوید و شان آستین در کنار هم جمع شده و حمایت خود را از آن‌ها اعلام کرده‌اند.

سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت

دیگر بازیگران سریال ارباب حلقه‌ها و همچنین بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها برای نشان‌ دادن همبستگی و حمایت جمله «همه شما به اینجا تعلق دارید» را در اکانت توییتری خود به اشتراک گذاشتند. این جنبش حتی برای فروش برخی از کالاها مانند هودی و کلاه‌هایی که به زبان الفی روی آن‌ها نوشته شده استفاده می‌شود و گویا ۵۰٪ درصد از سود آن نیز صرف خیریه‌ای می‌شود که از رنگین پوستان حمایت می‌کند.

لازم به ذکر است که  قسمت سوم سریال حلقه‌های قدرت فردا جمعه، ۱۸ شهریور پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به شخصیت‌های سریال Arcane – دنیای لیگ آو لجندزرهاشدگی، بی معنایی و آرمان‌گرایی
نگاهی به شخصیت‌های سریال Arcane – دنیای لیگ آو لجندز


ویجی‌لاگ پلاسمعرفی اسسینز کرید جدید و نمایش گاد آف وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا