بازی

بازسازی نسخه اول The Witcher رسما معرفی شد

بازسازی نسخه اول The Witcher رسما معرفی شد

سی دی پراجکت رد اخیرا اعلام کرد که در حال ساخت یک سه‌گانه و دو بازی جدید ویچر است و اکنون با یکی از آن‌ها آشنا شده‌ایم: بازسازی نسخه اول The Witcher.

اگر خاطرتان باشد، سی دی پراجکت رد سه هفته پیش از برنامه‌های آینده خود رونمایی کرد. یکی از پروژه‌های معرفی شده توسط این شرکت Canis Majoris نام داشت که با همکاری یک استودیو شخص ثالث ساخته می‌شد. اکنون هویت واقعی این پروژه رونمایی شده و رسما اعلام شد که بازی The Witcher با استفاده از موتور آنریل انجین ۵ در حال بازسازی است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Xenoblade Chronicles 3 از بهترین نقش آفرینی‌های سالهای اخیر!
بررسی بازی Xenoblade Chronicles 3 

این عنوان که در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، توسط استودیو Fool’s Theory ساخته می‌شود؛ یک استودیو لهستانی که تعدادی از توسعه‌دهندگان سابق و کهنه‌کار فرنچایز ویچر در آن شاغل هستند. سی دی پراجکت روی توسعه این بازی توسط Fool’s Theory نظارت کامل خواهد داشت.

آدام بادوفسکی، رئیس سی دی پراجکت رد، بیانیه زیر را درباره ریمیک نسخه اول The Witcher منتشر کرد:

The Witcher جایی بود که همه چیز برای ما، سی دی پراجکت رد، آغاز شد. ویچر اولین بازی‌ای بود که ساختیم و آن موقع برای ما لحظه بزرگی بود. بازگشت به این نقطه و بازسازی بازی برای نسل بعدی گیمرها لحظه بزرگی است، شاید حتی بزرگ‌تر از گذشته.

همکاری با Fool’s Theory روی این پروژه هم همینقدر هیجان‌انگیز است، چرا که برخی از افراد آنجا سابقا در بازی‌های The Witcher نقش داشته‌اند. آن‌ها منبع اقتباس را به خوبی می‌شناسند، آگاهند که گیمرها چقدر مشتاق این ریمیک هستند، و می‌دانند که چگونه بازی‌های فوق‌العاده و بلندپرواز بسازند. و با اینکه مدتی طول می‌کشد تا جزئیات بیشتری از بازی به اشتراک بگذاریم، می‌دانم که ارزش انتظارش را دارد.

نسخه اول ویچر در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و در آن زمان بسیار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. اما زمان با این بازی چندان مهربان نبوده و اگرچه بسیاری از بخش‌های آن همچون داستان و المان‌های نقش‌آفرینی همچنان عالی هستند، اما گیم پلی بازی به شدت کهنه و بدقلق شده است. در واقع The Witcher بازی به شدت مناسبی برای بازسازی شدن است و شخصا از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم. اما ظاهرا چند سال طول می‌کشد تا با این بازی بیشتر آشنا شویم.


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا