بازی

ایوان مک‌‌گر‌گور به سریال درام A Gentleman in Moscow اضافه شد

ایوان مک‌‌گر‌گور به سریال درام A Gentleman in Moscow اضافه شد

شبکه Showtime قصد دارد سریالی درام بر اساس رمان A Gentleman in Moscow، نوشته اَمُر تولس بسازد و طبق اخبار جدید ایوان مک‌‌گر‌گور، ستاره فیلم‌های جنگ ستارگان به عنوان بازیگر نقش اصلی آن انتخاب شده است.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک

این بازیگر برنده جایزه اسکار نقش شخصیت کنت الکساندر روستوف را بازی می‌کند، شخصی که متوجه می‌شود پس از انقلاب روسیه در سمت اشتباه تاریخ قرار گرفته است. روستوف که در حال فرار از مرگ است، به اتاق زیر شیروانی در یک هتل مجلل تبعید شده و مجبور می‌شود جهان اطراف خود را درحالی که در آنجا گیر افتاده تماشا کند. با وجود تهدید به مرگ، او هیچوقت نمی‌تواند آن مکان را ترک کند. زندانی شدن، او را به سمت یک ماجراجویی درونی برای کشف خود هدایت می‌کند.

مک‌گرگور درباره بازی در این نقش هیجان‌انگیز صحبت کرده و خوشحالی‌اش را این‌گونه بیان کرده است: «این یک داستان فوق‌العاده و شگفت‌‌انگیز است و من بسیار خوشحالم که می‌توانم چنین نقش فوق العاده‌ای را بازی کنم.»

سریال A Gentleman in Moscow

دیوید نوینز، مدیرعامل اجرایی شوتایم و رییس پارامونت پلاس خبر انتخاب بازیگران را در جشنواره تلویزیونی ادینبرا اعلام کرد. سریال A Gentleman in Moscow قرار است به صورت جهانی در سرویس پارامونت پلاس نمایش داده شود و در ایالات متحده از شبکه شوتایم پخش خواهد شد.

ایوان مک‌گرگور علاوه بر بازیگر به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال نیز همکاری می‌کند. بد نیست بدانید وی به عنوان صداپیشه کریکت در انیمیشن استاپ‌موشن پینوکیو به کارگردانی گیرمو دل تورو نیز حضور دارد که در ماه دسامبر ۲۰۲۲ (آذر تا دی) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

بِن ونستون و تام هارپر که به ترتیب تجربه نگارش فیلمنامه سریال‌هایی مانند The Last Kingdom و پیکی بلایندرز را در کارنامه دارند، به عنوان نویسنده این سریال اقتباسی همکاری خواهند کرد. گفته می‌شود فیلمبرداری سریال A Gentleman in Moscow قرار است اواخر سال جاری آغاز شود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه داردداستان خوب با پرداخت بد
نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه دارد


ولاگ گیمزکام #1 – اطلاعات تازه از A Plague Tale: Requiem

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا