بازی

این ماد بازی Stardew Valley را به یک عنوان روگ‌لایک تبدیل می‌کند [تماشا کنید]

این ماد بازی Stardew Valley را به یک عنوان روگ‌لایک تبدیل می‌کند [تماشا کنید]

ماد جدیدی برای بازی Stardew Valley ساخته شده است که این عنوان شبیه‌ساز کشاورزی را به بازی‌های سبک روگ‌لایک (Roguelike) تبدیل می‌کند.

این ماد با نام «The Abyss»، بازی Stardew Valley را به نحوی تغییر می‌دهد که در آن بازیکنان مانند یک بازی روگ‌لایک باید در معادن مختلف با دشمنان مبارزه کنند و بازیکنان دیگر را به چالش بکشند. اگر می‌خواهید که این ماد را امتحان کنید، از طریق Nexus Mods می‌توانید آن را دریافت کنید. همچنین ویدیو ماد را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتردانلود نینتندو فقط با یک کلیک!
بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتر

خالق این ماد که «Tyler and TheHaboo» نام دارد، برای ایجاد این تغییر، ۱۰ باس فایت منحصر‌به‌فرد، مراحل سفارشی جدید، چالش‌های منحصر‌به‌فرد، امتیازات سفارشی درون بازی، یک سیستم امتیازدهی آنلاین، یک حالت سخت و پشتیبانی چند نفره را به بازی اضافه کرده است.

در واقع، سازنده ماد یک تابلوی امتیازات آنلاین ایجاد کرده است که جوایز نقدی را به برندگان ارائه می‌کند. برای رسیدن به بالای جدول، بازیکنان باید با هیولاهای آن مبارزه کنند، چالش‌ها را تکمیل کنند و باس‌ها را از بین ببرند.

در حال حاضر، بازیکنی که در رتبه اول جدول امتیازات قرار دارد، موفق شده در مدت کوتاه ۴۵ دقیقه آن را تکمیل کند و در مجموع ۲۴۹۳ هیولا را بکشد.

مطلب پیشنهادی:تجربه بازی‌های اندروید روی کامپیوتر با نرم‌افزار گیم لوپاندروید، ویندوز، پیوندتان مبارک!
تجربه بازی‌های اندروید روی کامپیوتر با نرم‌افزار گیم لوپ


معرفی ویدئویی لپ تاپ گیمینگ MSI Vector GP76

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا