رمز ارز

ایلان ماسک باز هم توییت زد! دوج کوین بالا رفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از اینکه شرکت توییتر، لوگوی پرنده آبی خود را با نماد دوج‌کوین به عنوان یک دروغ اول آوریل جایگزین کرد، دوج‌کوین، رمزارز الهام گرفته‌شده از میم محبوب دوج، 12 درصد افزایش یافت. این حرکت توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب و به افزایش اخیر قیمت کمک کرد. گفتنی است که دوج کوین از هفته گذشته تا کنون، رشد بیش از 100 درصدی را تجربه کرده است.
دوج‌کوین در ماه‌های اخیر به طور فزاینده‌ای محبوب شده است و افراد مشهوری مانند ایلان ماسک و اسنوپ داگ این رمزارز را در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ می‌کنند. این توکن همچنین از طرف چندین شرکت بزرگ، از جمله دالاس ماوریکس مارک کوبان، که اخیراً شروع به پذیرش این رمزارز به عنوان پرداخت برای کالا و بلیط کرده است، حمایت شده است.
علی‌رغم اینکه دوج کوین از ابتدا یک شوخی بود، اما طرفداران قابل توجهی در جامعه رمزارزها به دست آورده است و برخی از سرمایه‌گذاران آن را به عنوان یک جایگزین بالقوه برای بیت‌کوین می‌دانند. با این حال، دیگران هشدار داده‌اند که قیمت آن به شدت تحت تاثیر تبلیغات و حدس و گمان است، نه ارزش بنیادی. افزایش اخیر قیمت دوج‌کوین باعث شده است که برخی از کارشناسان حدس بزنند که ممکن است این افزایش قیمت حبابی باشد که در شرف ترکیدن است. با این حال، دیگر سرمایه‌گذاران همچنان نسبت به این رمزارز حس مثبت دارند و به پذیرش جریان اصلی رو به رشد آن و افزایش علاقه سرمایه‌گذاران نهادی اشاره می‌کنند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کوین‌دسک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا