امنيت

تمهیدات دولت انگلیس برای جلوگیری از هک ابزار الکترونیک و زنگ در هوشمند

تمهیدات دولت انگلیس برای جلوگیری از هک ابزار الکترونیک و زنگ در هوشمند

طبق بیانیه وزارت علوم، نوآوری و فناوری انگلیس، براساس قانون تولید کنندگان محصولات از جمله موبایل، تلویزیون و زنگ درهای هوشمند باید از دسترسی مجرمان سایبری به دستگاه های متصل به اینترنت جلوگیری کنند.

به گزارش lastech از مهر، پسوردهای ضعیف پیش فرض مانندadmin یا۱۲۳۴۵ممنوع خواهند شد و کاربران تشویق می شوند هرگونه پسورد معمول را تغییر دهند.

تولید کنندگان دستگاه ها باید جزییات ارتباط با مشتری را منتشر کنند تا باگ ها و چالش ها گزارش شوند. همچنین شرکت ها باید درباره زمان آپدیت های امنیتی شفاف باشند. اقدامات جدید به مشتریان برای خرید و استفاده از محصولات اطمینان می دهد.

وزیر علم و فناوری انگلیس در این باره گفت: زندگی روزمره هر روز بیش از پیش به دستگاه های متصل به اینترنت متکی می شود، بنابراین تمام تهدیدهای ایجاد شده توسط اینترنت نیز چند برابر و حتی بزرگتر می شوند.

وی درادامه افزود: از امروز(دوشنبه) مصرف کنندگان آرامش بیشتری خواهند داشت که دستگاه های هوشمندشان در مقابل مجرمان سایبری محافظت شده است. در این میان ما نخستین قوانین در جهان را معرفی کردیم که حفاظت از حریم خصوصی، داده ها و امور مالی کاربران را تضمین می کند. ما متعهد هستیم تا انگلیس را به ایمن ترین مکان آنلاین جهان تبدیل کنیم و قوانین جدید نیز گامی مهم در ایمن تر کردن دنیای دیجیتال به حساب می آیند.

این قوانین به عنوان بخشی از روند امنیت محصول و زیرساخت مخابراتی(PSTI) است و هدف آن قدرتمندتر کردن مقاومت انگلیس در برابر جرائم سایبری است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا