رمز ارز

رنزو در جمع رمزارزهای سبز بازار! توکن جدید REZ به صعود ادامه خواهد داد؟

رنزو در جمع رمزارزهای سبز بازار! توکن جدید REZ به صعود ادامه خواهد داد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در بازار همیشه در حال تحول ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران همیشه به دنبال فرصت‌های جدید برای متنوع کردن پرتفوی خود هستند و از ترندهای نوظهور استقبال می‌کنند.

یکی از ارزهای دیجیتال جدیدی که توانسته توجه معامله‌گران و تحلیلگران را به خود جلب کند، رنزو (Renzo) با نماد اختصاری REZ است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، رنزو پنجاه و سومین پروژه سرویس لانچ‌پول بایننس است که در ۳۰ آوریل راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی رنزو با سقوط قیمت‌ها در بازار کلی کریپتو همزمان شد و به همین دلیل، این ارز دیجیتال در روزهای ابتدایی خود عملکرد ضعیفی داشت. دی‌پگ شدن توکن ezETH رنزو از ارزش اتریوم در روزهای گذشته نیز، شرایط رمزارز جدید REZ را وخیم‌تر کرد.

Ramzarzخرید سریع REZ!
با یک کلیک رنز (REZ) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید REZ

داده‌های بازار نشان می‌دهند که با وجود لیست شدن این ارز دیجیتال در صرافی‌های بزرگی همچون بایینس و کوکوین، قیمت آن از زمان معرفی حدود ۴۰ درصد کاهش یافته است.

با این حال، امروز و با بهبود نسبی شرایط آلت‌کوین‌ها، رنزو هم توانسته بخشی از ضررهای خود را جبران کند. در زمان نگارش این خبر، رنزو با قیمت ۰٫۱۵۲ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۶٫۱۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته دارد.

همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار رنزو هم ۶٫۱۹ درصد افزایش یافته، ولی حجم معاملات روزانه آن یک افت ۷۳٫۶۹ درصدی دارد.new-cryptocurrencies-to-invest-in-may-

رنزو یک پروتکل لیکویید ری‌استیکینگ (liquid restaking) است که از پروتکل ری‌استیکینگ ایگن‌لیر (EigenLayer) استفاده کرده و کاربران می‌توانند با ری‌استیک کردن اتریوم از طریق آن، توکن ری‌استیکینگ رنزو یعنی ezETH را دریافت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا