بازی

بتای Modern Warfare 2 تعداد بازیکنان بیشتری نسبت به Battlefield 2042 دارد

بتای Modern Warfare 2 تعداد بازیکنان بیشتری نسبت به Battlefield 2042 دارد

Modern Warfare 2 هنوز به طور رسمی منتشر نشده، اما تست بتای آن تقریبا ۱۶۰ هزار بازیکن همزمان در اولین روز خود در پلتفرم استیم ثبت کرده است.

البته، این تنها کسری از بازیکنان است چرا که نسخه بتا برای کاربران پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و سری ایکس نیز عرضه شده است. اما این نشانه خوبی از علاقه بازیکنان به عنوان را نشان می‌دهد که قبل از انتشار رسمی آن در ۲۸ اکتبر، حاضرند بازی را تست کنند.

مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguardروایتی از اواخر جنگ جهانی دوم
داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguard

نسخه بتای Modern Warfare 2 در حال حاضر در صدر نمودارهای Trending Games و Popular Releases سایت SteamDB قرار گرفته است و دارای بازیکنان همزمان بیشتری نسبت به آثار شناخته شده مانند Dead by Daylight و الدن رینگ دارد.

جالب اینجاست که اوج بازیکن همزمان آن با ۱۶۴,۲۵۸ بازیکن، بالاتر از میزان اوج بازیکنان ثبت شده برای FIFA 22، Resident Evil Village و Battlefield 2042 تاکنون است. برای بازی‌ای که هنوز منتشر نشده، آمار بسیار خوبی به دست آمده است.

با این حال، نسخه بتای کاملی نبوده و خرابی‌ها و کدهای خطای Modern Warfare 2 در حال حاضر باعث ایجاد مشکلاتی به‌ویژه برای بازیکنان پی‌سی و ایکس‌ باکس شده‌اند. اکتیویژن و اینفینیتی وارد پیش از این اعلام کرده بودند که انتظار چه چیزی را در فاز بتای Modern Warfare 2 داشته باشیم:

تجربه پر انرژی بخش چندنفره که فراتر از 6v6 رایج خواهد رفت، درکنار انواع نقشه‌ها با طراحی دقیق در ابعاد مختلف و مجموعه‌ای به همان اندازه چشمگیر از مُدها، تجربیات پیشرفت بازیکن و جنبه‌های دیگر.

برای آزمایش نسخه بتا، جوایزی درون بازی دریافت خواهید کرد و کسانی که نسخه Vault مدرن وارفر ۲ را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند از جوایزی که همراه با آن در طول این آزمایش بتا ارائه می‌شود، استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟


کانتر استرایک اما lastech در مقابل شماست

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا