رمز ارز

احتمال لیست شدن کاردانو در صرافی جمینی! جهش قیمت ADA در راه است؟

احتمال لیست شدن کاردانو در صرافی جمینی! جهش قیمت ADA در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فعالان حوزه‌ ارزهای دیجیتال بر این باورند که کاردانو (ADA) ممکن است به زودی در صرافی آمریکایی جمینی (Gemini) لیست شود. این گمانه‌زنی‌ها پس از انتشار پستی از سوی جمینی در پلتفرم X که در آن از ویژگی‌های مثبت کاردانو تعریف شده بود، قوت گرفت.

لیست شدن در صرافی محبوبی مانند جمینی می‌تواند منجر به افزایش دسترسی، اعتبار و نقدشوندگی برای کاردانو شود. در واقع، این عوامل می‌توانند سرمایه‌گذاران بیشتری را به بازار ADA جذب کنند و زمینه‌ساز یک رالی قیمتی برای آن شوند.

صرافی جمینی از جمله‌ صرافی‌های پیشرو با حجم معاملات روزانه‌ بالای ۵۰ میلیون دلار است که امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین، اتریوم و بسیاری دیگر را فراهم می‌کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت کاردانو در ماه گذشته با کاهشی ۱۳ درصدی مواجه شده و در حال حاضر در محدوده ۰.۴۳۵۴ دلار معامله می‌شود.

با این حال، برخی از تحلیلگران بر این باورند که کاردانو می‌تواند به زودی به اوج تاریخی جدیدی در حدود ۷.۸۰ دلار برسد.

جاون مارکس (JAVON MARKS)، یک تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، بر این باور است که کاردانو پس از شکستن خط روند مقاومتی خود، نشانه‌های روشنی از پیشرفت را نشان داده است. او با اشاره به این موضوع، احتمال افزایش ۱۵۰۰ درصدی و رسیدن قیمت ADA به ۷.۸۰ دلار را پیش‌بینی کرده است.cardano-ada-might-be-gearing-up-for-a-rally-heres-why

با این حال، وی رسیدن به هدف اولیه یعنی ۲.۷۷ دلار را چالش‌برانگیزتر می‌داند. رسیدن به این هدف، یعنی این آلت کوین در مرحله اول رشدی ۲۲۲ درصدی را تجربه خواهد کرد. تحلیل‌های جاوون مارکس تنها بر اساس عوامل فعلی نبوده و شامل شواهد تاریخی نیز است که قوت بیشتری به پیش‌بینی او می‌دهد.

در همین حال، علی مارتینر (Ali Martinez)،‌ تحلیلگر مشهور، پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه‌تری از جهش قیمتی کاردانو و رسیدن آن به قیمت‌ ۱۰ دلاری را مطرح کرده‌ است. مارتینز هدف اولیه خود را ۱.۷۰ دلار قرار داده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا