بازی

اولین تریلر گیم پلی بازی واقعیت مجازی Horizon: Call of the Mountain منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر گیم پلی بازی واقعیت مجازی Horizon: Call of the Mountain منتشر شد [تماشا کنید]

طی رویداد State of Play پلی استیشن، اولین نگاهمان را به بازی واقعیت مجازی Horizon Call of the Mountain داشتیم.

Horizon: Call of the Mountain که ابتدا در اوایل ۲۰۲۲ معرفی شد، قرار است ما را به یک ماجراجویی جدید در دنیای آخرالزمانی و پر از ماشین این فرنچایز ببرد. بازیکنان در نقش یک جنگجوی سابق Shadow Carja به نام ریاس قرار می‌گیرند که به دنبال از بین بردن یک خطر بزرگ برای رستگار کردن خودش است. او در این ماجراجویی با ایلوی، شخصیت اصلی این فرنچایز، هم مواجه خواهد شد.

در تریلر منتشر شده از این عنوان می‌توان برخی از ویژگی‌های مخصوص PSVR 2 را مشاهده کرد؛ مثلا تیراندازی و کوه‌نوردی. مشخص است که Call of The Mountain می‌خواهد به بهترین شکل قابلیت‌های PSVR 2 را به رخ بکشد. علاوه بر حالت اصلی، یک مد به نام River Run هم وجود خواهد داشت که بازیکنان را به یک تور از منظره‌های بازی می‌برد.

علاوه بر Call of The Mountain، بازی Horizon Forbidden West هم حضور مختصری در این رویداد داشت تا آپدیت جدیدش را معرفی کند. این به‌روزرسانی که همین حالا منتشر شده، شامل ویژگی‌های جدیدی همچون نیو گیم پلاس، یک درجه سختی بسیار سخت، قابلیت از نو خرج کردن اسکیل پوینت‌ها و سیستم ترنسماگ (قابلیت تغییر ظاهر لباس‌ها، بدون اثر گذاشتن روی ویژگی‌های گیم پلی منحصر بفردشان) می‌شود.

بازی Horizon: Call of the Mountain همچنان تاریخ انتشاری ندارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا