بازی

اولین تریلر از فصل ۴ سریال Doom Patrol منتشر شد

اولین تریلر از فصل ۴ سریال Doom Patrol منتشر شد

فصل چهارم سریال دووم پاترول (Doom Patrol) کمتر از یک ماه دیگر پخش می‌شود و اکنون اولین تریلر از آن منتشر شده است.

این تیزر از دووم پاترول قول فصلی متشکل از شوخی‌های پوچ و بامزه در کنار اکشن هیجان انگیز را می‌دهد. تیم دووم به آینده فرستاده شده و باز هم وظیفه نجات جهان را برعهده دارد. اولین قسمت از فصل چهارم سریال Doom Patrol در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) پخش می‌شود و هر هفته قسمت جدید از آن منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک

در فصل جدید شاهد بازگشت بازیگران زیادی هستیم که در میان آن‌ها باید به برندن فریزر در نقش کلیف استیل، آپریل بالبی در نقش Elasti-Girl، مت بامر در نقش Negative Man، میشل گومز در نقش مادام روگ، دایان گوئررو در نقش جین دیوانه، اسکای رابرتز در نقش کی چالیس و جویون وید در نقش Cyborg اشاره کرد. 

سریال Doom Patrol بر اساس کتاب‌های مصوری با همین نام از DC ساخته شده می‌شود. این تیم از قهرمانانی تشکیل شده که هر یک از دچار حادثه وحشتناکی شدند که آسیب بسیار بد و توانایی‌های مافوق بشری را برای ان‌ها برجای گذاشته است. فصل اول دووم پاترول در سال ۲۰۱۹ از پلتفرم استریم DC Universe پخش شد ولی اکنون به HBO Max منتقل شده است. 

تولید این سریال برعهده استودیو Berlanti Productions قرار دارد و جرمی کارور تهیه کننده اجرایی و شورانر آن است. از ۸ دسامر (۱۷ آذر) تا ۵ ژانویه (۱۵ دی) به صورت هفتگی از دووم پاترول منتشر می‌شود و ۶ قسمت باقی مانده از آن در ادامه سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد. 

مطلب پیشنهادی:۵۰ شخصیت برتر دی‌سیاز قهرمانان تا ویلن‌ها
۵۰ شخصیت برتر دی‌سی


معرفی ویدئویی لپ تاپ گیمینگ MSI Vector GP76

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا