بازی

انیمیشن Super Mario Bros در روز اول اکران خود ۳۱.۷ میلیون دلار فروش داشته است

انیمیشن Super Mario Bros در روز اول اکران خود ۳۱.۷ میلیون دلار فروش داشته است

انیمیشن سینمایی سوپر ماریو با نام Super Mario Bros در ۵ آوریل اکران شد و اکنون اعلام شده که این عنوان در روز اول اکران خود ۳۱.۷ میلیون دلار در آمریکا فروش داشته است.

ددلاین در گزارش خود ذکر کرده که این انیمیشن سینمایی می‌تواند در سه روز اول اکران خود ۹۲ میلیون دلار فروش داشته باشد و این میزان برای دوره ۵ تا ۹ آوریل به ۱۴۱ میلیون دلار نیز خواهد رسید.

مطلب پیشنهادی:تریلرهایی که دیگر بازی‌ها را به سخره گرفتنددر تریلر هم به دیگر بازی‌ها رحم نمی‌کنند
تریلرهایی که دیگر بازی‌ها را به سخره گرفتند

برای مقایسه، اقتباس سینمایی Sonic the Hedgehog 2 در اولین روز اکران خود موفق شده بود ۲۶.۳ میلیون دلار به دست بیاورد. با این حال، باید توجه داشت که این عنوان در روز جمعه اکران شده و میزان فروش فیلم شامل پیش‌نمایش‌های روز پنجشنبه آن نیز می‌شود. Sonic the Hedgehog 2 با ۷۲.۱ میلیون دلار فروش رکورددار فعلی فروش سه روز ابتدایی یک اقتباس سینمایی از روی بازی‌های ویدیویی است.

انیمیشن Super Mario Bros در روز اول اکران خود ۳۱.۷ میلیون دلار فروش داشته است - lastech

بنابراین اگر تخمین‌های انجام شده برای سه روز ابتدایی اکران انیمیشن سوپر ماریو محقق شود، رکورد جدیدی در این زمینه ثبت خواهد شد.

انتظار می‌رود تا Super Mario Bros تا روز یکشنبه ۹ آوریل در سراسر جهان ۲۲۵ میلیون دلار فروش داشته باشد. همچنین این فیلم می‌تواند به یکی از پردرآمدترین فیلم‌های ساخته شده از روی بازی‌های ویدیویی تبدیل شود، فهرستی که در حال حاضر توسط Warcraft با فروش ۴۳۹ میلیون دلاری تسخیر شده است.

در Super Mario Bros کریس پرت نقش ماریو، ست روگن نقش دانکی کنگ، آنیا تیلور-جوی نقش پرنسس پیچ، چارلی دی نقش لوئیجی و جک بلک نقش باوزر را برعهده دارند. این اثر حاصل همکاری مشترک نینتندو و استودیو Illumination محسوب می‌شود که در حال حاضر با ۴۳ نقد، امتیاز بد ۴۶ را در متاکریتیک کسب کرده است.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Jedi: Survivor مشخص شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا