بازی

انیمیشن Batman: Caped Crusader توسط HBO Max کنسل شد

انیمیشن Batman: Caped Crusader توسط HBO Max کنسل شد

طبق گزارش ورایتی، سرویس استریم HBO Max قصد دارد شش انیمیشن از جمله Batman: Caped Crusader را در پلتفرم‌های دیگر به فروش برساند.

مطلب پیشنهادی:۸ مورد از وحشتناک‌ترین کارهای هارلی کوییننیمه تاریک هارلی کویین
۸ مورد از وحشتناک‌ترین کارهای هارلی کویین

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم به دنبال تغییر سیاست‌های استودیو برادران وارنر و مدیریت جدید، ۶ انیمیشن مختلفی که توسط آن‌ها در دست ساخت بوده‌اند حال قرار نیست از اچ‌بی‌او مکس پخش شده و برنامه‌هایی برای فروش آن‌ها در پلتفرم‌های دیگر وجود دارد. به عبارت دیگر، این انیمیشن‌ها همچنان در دست ساخت هستند و صرفا در HBO Max پخش نخواهند شد.

این انیمیشن‌ها عبارتند از:

  • Batman: Caped Crusader
  • Merry Little Batman
  • The Day the Earth Blew Up: A Looney Tunes Movie
  • Bye Bye Bunny: A Looney Tunes Musical
  • Did I Do That to The Holidays: A Steve Urkel Story
  • The Amazing World of Gumball: The Movie

با این حال باید به این مساله اشاره داشته باشیم جز The Amazing World of Gumball که توسط H-B Studios Europe توسعه داده می‌شود بقیه عناوین تحت نظارت Warner Bros. Animation ساخته می‌شوند.

انیمیشن Batman: Caped Crusader در واقع قرار بود بر اساس انیمیشن سریالی این کاراکتر محبوب که در سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ و توسط بروس تیم در طول ۸۵ قسمت از Fox Kids پخش شد، ساخته شود. همچنین این عنوان که جی. جی آبرامز و مت ریوز را در فهرست سازندگان خود دارد تبدیل به دومین اثر آبرامز (اولین: Demimonde) می‌شود که HBO از پخش آن خودداری کرده است.

تصویری از Batgirl؛ فیلمی که توسط برادران وارنر و به دلیل کاهش هزینه‌های مالیاتی لغو شد

با تمام این تفاسیر، تصمیم بر عدم انتشار عناوین مذکور در HBO Max بخشی از روند «صرف‌نظر از ارائه محتوای مناسب کودکان و خانواده» توسط این سرویس استریم به حساب می‌آید. برای مثال اوایل این ماه بود که «اچ‌بی‌او» و «اچ‌بی‌او مکس» کارکنان بخش بچه‌ها و خانواده را اخراج و مدتی بعد یا بهتر است بگوییم همین هفته گذشته برخی از برنامه‌های مناسب این سنین مانند Little Ellen و چندین فصلِ Sesame Street از این سرویس حذف شدند.

علاوه بر اشاره دیوید زاسلاو؛ مدیر عامل شرکت به این تغییر اولویت‌ها، سخنگوی HBO Max در ماه گذشته اذعان داشت: «در آینده نزدیک برنامه‌های ما، متمرکز بر تولید محتوای لایو اکشنِ مناسب خانواده و کودکان نخواهد بود».

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن بتمنبدنی فرا انسانی برای شخصیتی که قدرت فرا انسانی ندارد
۵ ویژگی خاص بدن بتمن


نقد فیلم Prey؛ بازگشت خونین غارتگر!

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا