بازی

جاستین رویلند خالق Rick & Morty از اتهامات تبرئه شد

جاستین رویلند خالق Rick & Morty از اتهامات تبرئه شد

جاستین رویلند، خالق سریال محبوب ریک و مورتی (Rick & Morty) که مدتی پیش برای رسیدگی به اتهاماتی نظیر خشونت خانگی، زندانی کردن غیرقانونی و کلاهبرداری به دادگاه فرا خوانده شده بود، اکنون توسط قاضی بی‌گناه اعلام شده و باید عملا پرونده قضایی او را خاتمه‌ یافته بدانیم.

دادگاه به دلیل عدم وجود مدارک کافی جهت اثبات اتهامات وارده رویلند را تبرئه کرد. پس از این اتفاق، خالق ریک و مورتی به فضای مجازی آمد و طی پستی مفصل برای نخستین بار سکوت خود را شکست. رویلند در پست خود نوشت:

همیشه می‌دانستم این ادعاها نادرست است – و شک نداشتم چنین روزی فرا خواهد رسید. شکرگزارم که این پرونده خاتمه یافت، اما همزمان از دروغ‌های وحشتناکی که به من در این مدت نسبت داده شد بسیار شوک‌زده هستم. بیشتر از همه، خیلی ناامید شدم که خیلی از افراد به سرعت مرا مورد قضاوت قرار دادند، بدون اینکه از حقایق آگاه باشند؛ آن هم براساس صحبت‌های فردی پر از نفرت که می‌خواست پروسه‌ اثبات ادعاهایش را دور بزند و من را «کنسل» کند.

اینکه ممکن است حتی فقط مقداری در انجام این کار موفق شده باشد، شرم‌آور است. اکنون که پرونده قضایی بسته شده من مصمم هستم که روبه‌جلو حرکت کنم و روی پروژه‌های خلاقانه و بازگرداندن اعتبار و نام خود متمرکز شوم.

متاسفانه جاستین رویلند اکنون شرایط خیلی خوبی ندارد و بخش اعظمی از دستاوردهای زندگی‌اش را از دست داده؛ بلافاصله پس از عمومی شدن اتهامات به او، شبکه ادالت سوییم و همچنین Hulu همکاری خود را با وی قطع کردند. خالق ریک و مورتی همچنین مجبور شد از استودیو سازنده بازی High on Life که خودش تاسیس کرده بود، استعفا دهد.


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا