بازی

انتشار بازی Sifu برای ایکس باکس و استیم رسما تایید شد

انتشار بازی Sifu برای ایکس باکس و استیم رسما تایید شد

با تایید رسمی استودیو Sloclap، بازی رزمی محبوب Sifu در ماه مارچ 2023 راهی کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس، و همچنین استیم می‌شود. همراه با این نسخه‌های از بازی، حالت جدیدی به نام Arena Mode قرار دارد که البته به عنوان یک به‌روزرسانی رایگان برای نسخه‌های پلی استیشن، سوییچ و پی‌سی (اپیک گیمز) نیز منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistun

توضیحات Sloclap درباره این حالت جدید بسیار مختصر است و این استودیو وعده داده که به زودی اخبار جدیدی درباره آن منتشر خواهد کرد، اما در کل به نظر می‌رسد که بازیکنان می‌توانند در آرِناهای مختلف با دشمنان مبارزه کنند. کامل کردن این آرنا جوایزی همچون لباس‌های جدید، فنون رزمی ثانویه، و مادیفایرها (Modifier) و کدهای تقلب برای تنوع بخشیدن به تجربه خود به دست آورند.

سیفو که ابتدا در اوایل سال ۲۰۲۲ راهی بازار شد، به لطف گیم پلی چالش برانگیز اما عمیق و لذت‌بخش خود توانست محبوبیت زیادی میان گیمرها پیدا کند. خوشبختانه سازندگان نیز پشتیبانی خوبی از این عنوان داشته‌اند و با انتشار چندین به‌روزرسانی رایگان، Sifu را روز به روز کامل‌تر کردند. این بازی ماه گذشته علاوه بر انتشار روی نینتندو سوییچ، یک آپدیت رایگان دیگر دریافت کرد که علاوه بر مادیفایرها و لباس‌های جدید شامل یک Replay Editor می‌شد.

بازی Sifu

لازم به ذکر است که اخبار Sifu به اینجا ختم نمی‌شود، چرا که مدتی پیش فهمیدیم که یک فیلم لایو اکشن از این بازی در حال ساخت است – آن هم با فیلم‌نامه‌ای از دِرِک کولستاد، نویسنده فیلم‌های John Wick. داستان این فیلم طبق گزارشات به بازی وفادار خواهد بود و همچنان روی کونگ فو، انتقام، مرگ‌های زیاد و پیر شدن پس از هر بار زنده شدن تمرکز خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آنچرا تا ابد مدیون Valve خواهیم بود؟
راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آن


بررسی استیم دک

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا