بازی

امتیاز تعدادی از بازیکنان FIFA 23 لو رفت

امتیاز تعدادی از بازیکنان FIFA 23 لو رفت

حدود یک ماه با عرضه فیفا ۲۳ (FIFA 23) فاصله داریم و به نظر می‌رسد که این بازی برای دقایقی روی کنسول‌های ایکس باکس قابل دانلود بود، و به همین خاطر اطلاعات جدیدی از آن لو رفته است.

به عنوان مثال موسیقی متن فیفا ۲۳ لو رفته و شاهد حضور هنرمندهای مثل بد بانی، M.I.A و Odesza در بازی هستیم. از آن مهم‌تر لو رفتن امتیازهای بازیکنان است و شاهد افت و پیشرفت بعضی از آن‌ها هستیم. اول باید به کریستیانو رونالدو اشاره کنیم که امتیاز کلی او از ۹۱ به ۹۰ کاهش پیدا کرده است. 

کیلیان امباپه که در کنار سم کر (Sam Kerr) روی کاور نسخه التیمیت فیفا ۲۳ قرار دارد، همچنان امتیاز کلی ۹۱ را از الکترونیک آرتز دریافت کرده است. امباپه در کنار کریم بنزما، کوین دی بروینه، لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی ۵ بازیکن برتر FIFA 23 هستند. امتیاز محمد صلاح، مانوئل نویر، ویرجیل فن دایک و تیبو کورتوا نیز مثل رونالدو ۹۰ است.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین مهاجمان FIFA 22کابوسی در محوطه هجده قدم!
معرفی بهترین مهاجمان FIFA 22

فیفا ۲۳ به عنوان بزرگ‌ترین نسخه از سری معرفی شده و در ساخت آن از تکنولوژی هایپر موشن ۲ (Hypermotion 2) استفاده شده است. از این رو FIFA 23 از فیزیک برخورد پیشرفته، دریبلینگ تکنیکی، حرکت کامل تیمی و زمین‌های فوق واقعی جدید بهره خواهد برد. باید اشاره کنیم که دو روز پیش همکاری مارول و EA در بازی FIFA 23 اعلام شده بود.

FIFA 23 در روز ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی عرضه می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین هافبک‌های FIFA 22یک لیست رویایی!
معرفی بهترین هافبک‌های FIFA 22


ولاگ گیمزکام #5 – برگشتیم به گذشته

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا