بازی

الکترونیک آرتز ۱۰۰ تا از کارکنان متمرکز روی بازی فیفا را اخراج کرد

الکترونیک آرتز ۱۰۰ تا از کارکنان متمرکز روی بازی فیفا را اخراج کرد

همانطور که می‌دانید همکاری الکترونیک آرتز با فدراسیون بین‌المللی فوتبال (FIFA) به پایان رسیده و از آنجایی که این شرکت دیگر به لایسنس فیفا دسترس ندارد، ۱۰۰ تا کارمندهای خود را اخراج کرده است.

سایت کوتاکو گزرش داده که الکترونیک آرتز ۱۰۰ تا از کارمندهای خود را در دفتر شهر آستین اخراج کرده است. کارکنانی که بیشتر تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته‌اند در بخش خدمات مشتری برای پشتیبانی از ایمیل، تلفن و چت برای بازی‌هایی مانند FIFA 22 کار می‌کردند. به نظر می‌رسد که این تصمیم الکترونیک‌ آرتز پس از اعتراضات مداوم این کارمندها برای افزایش حقوق صورت گرفته است.

با این وجود سخنگوی الکترونیک آرتز اعلام کرده که اخراج این ۱۰۰ نفر به خاطر افزایش کیفیت خدمات به مشتری‌ها بوده است. یک منبع دیگر نیز از الکترونیک آرتز به کوتاکو گفت که اخراج این گروه ربطی به پایان همکاری شرکت با فدراسیون بین‌المللی فوتبال ندارد. کمپانی قصد دارد از این به بعد کار این دفتر را برعهده شرکتی در خارج از کمپانی قرار دهد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین مدافعین FIFA 22برو که من پشتتم!
معرفی بهترین مدافعین FIFA 22

بازی فوتبالی جدید الکترونیک آرتز

با این وجود الکترونیک آرتز توانسته قرارداد خود با فدراسیون بین المللی اتحادیه‌های حرفه‌ای فوتبالیست‌ها (FIFPRO) را تمدید کند. از این رو EA می‌تواند از نام و چهره هزاران بازیکنِ تحت پوشش FIFPRO و لیگ‌هایی مانند لیگ قهرمانان اروپا، کوپا لیبرتادورس، لیگ برتر انگلستان، بوندسلیگا و لالیگا استفاده کند.

فدراسیون بین‌المللی فوتبال می‌خواهد به ساخت سری بازی فیفا ادامه دهد و احتمالا برای این کار با شرکت تیک-تو همکاری می‌کند. EA همچنین هفته پیش به صورت رسمی از EA Sports FC رونمایی کرد که در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه می‌شود. در تابستان سال ۲۰۲۳ جزئیات بیشتری از EA Sports FC با طرفداران در میان قرار می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین شوت‌زن‌های FIFA 22آخرین پرچم‌داران فوتبال زیبا
معرفی بهترین شوت‌زن‌های FIFA 22


ویجی موبایل: رکوردهای جهانی کلش رویال و بازی های مبارزه‌ای موبایلی

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا