بازی

الکترونیک آرتز طرفداران بازی‌های تک نفره را مسخره می‌کند

الکترونیک آرتز طرفداران بازی‌های تک نفره را مسخره می‌کند

الکترونیک آرتز (EA) هیچ وقت شرکت چندان محبوبی بین بازیکنان نبوده و اکنون مسخره کردن طرفداران بازی‌های داستان محور انتقادات زیادی برای آن‌ها به همراه داشته است. 

چند روز پیش اکانت توییتر الکترونیک آرتز این پست را بر اساس میم معروف منتشر کرد: «امتیازش ۱۰ است، ولی بازی‌های تک نفره بازی می‌کند…». این پست بیشتر یک شوخی ساده بود، اما چندان مورد استقبال قرار نگرفته و بیش از ۷۰۰۰ نفر به آن واکنش نشان داده‌اند. Jacksepticeye، یوتیوبر معروف، نیز در این میان به انتقاد از EA پرداخته است. 

وینس زامپلا (Vince Zampella)، رئیس ریسپاون و خالق Titanfall و Jedi: Fallen Order، هم از این توییت شرمنده شده بود. استودیو ابسیدین اینترتینمنت نیز در پاسخ به این توییت، اعلام کرد: «بازی‌های تک نفره عالی هستند. بازی‌های چند نفره عالی هستند. بازی‌‌ها به صورت کلی خیلی خوب هستند».

مطلب پیشنهادی:بهترین بازی‌های الکترونیک آرتز برای موبایل [تماشا کنید]بازی‌هایی که دوستشان خواهید داشت
بهترین بازی‌های الکترونیک آرتز برای موبایل [تماشا کنید]

بتلفیلد از الکترونیک آرتز

پاتریک ویکز (Patrick Weekes)، نویسنده بایوور، در پاسخ به این شوخی بیان کرد:‌ «به زمانی فکر می‌کنم بیشتر از نصف سال را تا نیمه شب کار می‌کردیم تا Mass Effect 2 به موقع عرضه شود». زک مومباخ (Zach Mumbach)، تهیه کننده Dead Space 2 و Dante’s Inferno، انتقاد بسیار تندتری داشت.

این همان شرکتی است که استودیوی من را تعطیل و ۱۰۰ توسعه دهنده بسیار خوب را اخراج کرد، چون ما در حال ساخت یک بازی تک نفره بودیم.

این حجم از انتقادات باعث شده که الکترونیک آرتز از موضع خود عقب نشینی کند و با انتشار پستی دیگر در توییتر، حرف خود را پس بگیرد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grid Legendsبا گیم‌پلی معیوب و قدیمی، در نسل نهم بتازید
بررسی بازی Grid Legends


ماینکرفت #83 – درس خوندن سینا عذابه!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا