بازی

تاریخ ورود بازی Assassin Creed Origins به گیم پس مشخص شد

تاریخ ورود بازی Assassin Creed Origins به گیم پس مشخص شد

اکنون  بهترین موقع برای تجربه بازی Assassin Creed Origins است و علاوه‌‌بر اینکه به زودی نرخ فریم ریت آن به ۶۰ افزایش پیدا می‌کند، به گیم‌پس نیز اضافه خواهد شد.

Assassin’s Creed Origins در تاریخ سری از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌توان آن را نقطه عطفی برای این فرانچایز دانست. اوریجینز که تقریبا یک بازی نقش‌افرینی کامل بود، در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد و داستان اولین اساسین را در مصر باستان روایت می‌کرد. استقبال از این عنوان به اندازه‌ای خوب بود که یوبیسافت تصمیم گرفت دو بازی Assassin’s Creed Odyssey و Assassin’s Creed Valhalla نیز کاملا نقش‌آفرینی باشند.

از این رو اگر تاکنون موفق به تجربه بازی Assassin Creed Origins نشده‌اید یا قصد تجربه دوباره آن را دارید، بهتر است تا تاریخ ۱۶ خرداد صبر کنید که به سرویس گیم پس اضافه می‌شود. همانطور که اشاره کردیم یک به روزرسانی جدید نیز برای این عنوان منتشر می‌شود که نرخ فریم ریت آن را روی ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ به ۶۰ افزایش می‌دهد. 

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

بازی Assassin’s Creed Origins

خبر خوب برای طرفداران ایکس باکس این است که طی روزهای آینده بازی‌های زیادی در راه گیم پس هستند. مهم‌ترین این عناوین Sniper Elite 5 است که از همان روز اول انتشار به سرویس گیم پس اضافه می‌شود. همچنین باید اشاره کنیم کنیم که For Honor Marching Fire نیز در تاریخ ۱۱ خرداد به گیم پس اضافه خواهد شد.

در چند روز گذشته نیز بازی شوتر روگ‌لایک Vampire Survivors، بازی شبیه‌سازی Farming Simulator 22 و بازی متفاوت و جذاب Little Witch in the Woods در دسترس مشترکین این سرویس قرار گرفته‌ است. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


ویجی موبایل: رکوردهای جهانی کلش رویال و بازی های مبارزه‌ای موبایلی

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا