رمز ارز

افزایش قیمت تون‌کوین با افزایش فشار خرید؛ این رالی صعودی ادامه‌دار خواهد بود؟

افزایش قیمت تون‌کوین با افزایش فشار خرید؛ این رالی صعودی ادامه‌دار خواهد بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از ریزش ارزش کلی بازار کریپتو به ۱٫۹۷ تریلیون دلار در روز گذشته، امروز شاهد بهبودی قیمت‌ها هستیم. در حالی که وضعیت شاخص ترس و طمع بازار همچنان نزولی است و برخی از سیگنال‌ها هم همچنان نشان‌دهنده تسلط خرس‌ها هستند، برخی از رمزارزها رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به تون‌کوین (TON) اشاره کرد.
در زمان نگارش این خبر، تون‌کوین با ثبت یک رشد ۱۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده قیمتی ۷٫۵۶ دلار معامله می‌شود.
افزایش قیمت تون‌کوین با افزایش فشار خرید؛ این رالی صعودی ادامه‌دار خواهد بود؟لازم به ذکر است که در ابتدای سال جاری، تون‌کوین حدود ۲٫۳۱ دلار قیمت داشت. ولی با پشتیبانی تلگرام از این ارز دیجیتال، شرایط تغییر کرد و با افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال، شاهد رشد چشمگیر قیمت آن هستیم.

Ramzarzخرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید TON

به گفته تحلیلگران، افزایش اخیر قیمت تون‌کوین، به دلیل فشار خرید بالا در بازار این آلت‌کوین است. در همین راستا، وضعیت میانگین‌های متحرک نمایی و ساده نشان‌دهنده تسلط خریداران است و به افزایش مداوم قیمت آن دامن می‌زند. شاخص‌های دیگری مانند مومنتوم و قدرت گاوها/خرس‌ها نیز همین موضوع را نشان می‌دهند. در این میان، برخی از شاخص‌های تکنیکال مانند شاخص قدرت نسبی (RSI) و دامنه درصد ویلیامز (Williams Percent Range)، خنثی هستند و حتی به حضور خرس‌ها اشاره می‌کنند.
با تجزیه و تحلیل نمودارهای قیمت، تحلیلگران می‌گوید که قیمت تون‌کوین به سمت مقاومت ۸٫۱۵ حرکت می‌کند. اگر کندل جدید قیمت از این سطح عبور کند، روند صعودی ادامه خواهد یافت. در مقابل، اگر قیمت به زیر سطح ۷٫۳۹ دلار کاهش یابد، احتمال افت آن تا محدوده ۵٫۴۱ دلار وجود خواهد داشت.

منبع

کوین‌گیپ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا