رمز ارز

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت سولانا (هفته چهارم بهمن)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طی دو هفته گذشته،  قیمت رمزارز سولانا شاهد یک روند کاهشی در تایم فریم روزانه بوده است. قیمت این کوین در یک کانال نزولی قرار گرفته که در حال ساخت کف‌های پایین‌تر است. با این حال، این مرحله اصلاح بخشی از یک الگوی ادامه‌دهنده صعودی معروف به نام الگوی پرچم است و ممکن است در صورت تکمیل، شاهد رشد قابل‌توجهی در قیمت این رمزارز باشیم.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

به گزارش کوین گیپ، در طول شکل‌گیری الگوی پرچم، یک بریک آوت از خط روند بالایی را می‌توان به عنوان نشانه‌ای برای از سرگیری روند صعودی قبلی در نظر گرفت. در این میان، قیمت SOL در ناحیه قیمتی 20 دلار دارای یک حمایت بسیار قوی است.

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت سولانا (هفته چهارم بهمن)

الگوی پرچم معمولاً به‌ عنوان یک الگوی ادامه‌دهنده صعودی در نظر گرفته می‌شود که نشان می‌دهد پس از افزایش شدید قیمت، بازار ممکن است برای یک دوره شاهد تثبیت یا اصلاح قیمتی باشد. این دوره تثبیت برای قیمت کوین یا توکن در جهت ادامه حرکت صعودی قبلی ضروری است.

سولانا در دو هفته گذشته تجربه کاهش قیمتی ۲۲.۷۶ درصدی را داشته و اکنون به قیمت فعلی ۲۰.۵ دلار رسیده است. در حال حاضر، حمایت 20 دلاری توانسته است از کاهش بیشتر قیمت جلوگیری کند. با این حال، تا زمانی که الگوی پرچم تأیید نشود، قیمت این ارز ممکن است روند نزولی را برای مدت طولانی‌تری ادامه دهد.

علاوه بر این، معامله‌گرانی که به دنبال فرصتی مناسب و کم‌ریسک‌تر برای ورود هستند، باید منتظر بریک آوت از خط روند بالایی و گرفتن تأیید از این بریک آوت باشند. این بریک آوت و تثبیت قیمت بالاتر از آن، می‌تواند نشان‌دهنده بازگشت مجدد به حرکت صعودی در نظر گرفته شود.

در شرایط صعودی ایدئال، این بریک آوت می‌تواند قیمت SOL را به اوج نوامبر 2022 یعنی 36.68 دلار برساند.

شاخص‌های تکنیکال

در اندیکاتور RSI (شاخص قدرت نسبی)، با شکست منطقه 50، فشار فروش کاملاً قابل‌مشاهده است.

میانگین متحرک 20 روزه به یک مقاومت تبدیل شده که ممکن است به فروشندگان در ادامه‌دار بودن اصلاح قیمتی کمک کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا