بازی

افزایش فروش The Forest روی پلی استیشن به لطف Sons of the Forest

افزایش فروش The Forest روی پلی استیشن به لطف Sons of the Forest

به دنبال موفقیت بسیار چشمگیر بازی Sons of the Forest روی پی‌سی، ساخته قبلی توسعه‌دهندگان این بازی روی پلتفرم شرکت سونی دچار افزایش فروش شده است.

طبق گزارشات به نظر می‌رسد بازی The Forest از استودیو Endnight، عنوانی در ژانر ترس و بقا روی پلی استیشن ۴ و ۵ با افزایش فروش گسترده‌ای مواجه شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۵ هیولای لاوکرفتی وحشتناککابوس‌های کیهانی
۱۵ هیولای لاوکرفتی وحشتناک

افزایش آمار حدودا ۱۵۰ درصدی بازیکنان The Forest به وضوح نشان می‌دهد که طرفداران دنبال این عنوان (یا اثری مشابه) روی کنسول هستند. بازی یاد شده زمانی که در سال ۲۰۱۸ برای PS4 عرضه شد، محبوبیت زیادی پیدا کرد و طی ۵ سال گذشته در لیست ۱۰۰ عنوان پرفروش کنسول سونی باقی ماند.

The Forest
تصویری از The Forest محصول سال ۲۰۱۸

اکنون به لطف دنباله این اثر یعنی Sons of the Forest، رتبه بازی در لیست فروش PlayStation به ۴۰ عنوان برتر رسیده است. این لیست براساس داده‌های جمع‌آوری شده بیش از ۳ میلیون حساب کاربری PlayStation Network در طول هر هفته به دست آمده است.

  • نکات کاربردی بازی Sons of the Forest

درهنگام عرضه «فرزندان جنگل»، بازی The Forest با افزایش ۸۳ درصدی بازیکن و یک هفته بعد نیز با ۶۶٪ افزایش مواجه شد که آن را به طور کلی به ۱۴۹٪‌ افزایش میزان بازیکن رساند. درحال حاضر هیچ صحبتی درباره ساخته شدن نسخه کنسولی Sons of the Forest توسط Endnight مطرح نشده است اما با توجه به میزان تقاضا و محبوبیت فرنچایز، اتفاق چندان دور از انتظاری به نظر نمی‌رسد.

مطلب پیشنهادی:با پرفروش‌ ترین فیلم‌ های ترسناک تاریخ آشنا شویدآثار ترسناکی که در باکس آفیس داخلی خوش درخشیدند
با پرفروش‌ ترین فیلم‌ های ترسناک تاریخ آشنا شوید


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا