رمز ارز

افزایش خوش‌بینی‌ها نسبت به صعود قیمت شیبا در سال ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پلتفرم ردیابی Shibburn، میزان توکن‌سوزی شیبا اینو (SHIB) در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳،۱۹۸ درصد افزایش یافته که به نظر می‌رسد با بازگشت نهنگ‌ها و نزدیک شدن به زمان راه‌اندازی راه‌حل لایه دوم شیباریوم (Shibarium) در اوایل سال ۲۰۲۳ مرتبط است. نوسانات نیز در چند روز گذشته افزایش یافته که نشان می‌دهد قیمت این میم کوین محبوب ممکن است شروع به صعود کند.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!


ثبت نام

بر اساس گزارش‌های منتشرشده از سایت کوین گپ، در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۲،۵۰۶،۵۱۸ توکن SHIB طی تنها ۵ تراکنش سوزانده شده که نسبت به روز قبل، ۱۳،۱۹۸ درصد افزایش یافته است.

پیش‌تر و در بازار خرسی، شیبا از فروش نهنگ‌ها رنج می‌برد. با این حال، به نظر می‌رسد که نهنگ‌ها به جامعه بازگشته‌اند و مقادیر قابل‌توجهی از این میم کوین را می‌خرند یا مستقیماً آنها را به آدرس مرده ارسال می‌کنند. در همین راستا، گزارش شده که در تلاش برای کاهش عرضه انبوه شیبا، یک نهنگ به تنهایی ۲۹۷،۲۹۰،۳۳۹ توکن SHIB را سوزانده است.

با توجه به توییت‌های اخیر شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا، ارتش SHIB انتظار دارند که راه‌حل جدید شیباریوم در اوایل سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی شود.

آیا قیمت شیبا در سال ۲۰۲۳ افزایش می‌یابد؟

با افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد راه‌اندازی شیباریوم در اوایل سال ۲۰۲۳، توکن‌های اکوسیستم شیبا در چند روز اخیر شاهد رشد قیمتی بوده‌اند.

از طرفی، پلتفرم ردیابی WhaleStats گزارش می‌دهد که شیبا بار دیگر به جمع ۱۰ توکن برتر خریداری‌شده توسط بزرگترین نهنگ‌های اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته پیوسته است. طبق گزارش‌ها، در تاریخ ۲۹ دسامبر، یک نهنگ ۸۶۲،۳۶۴،۷۱۹،۳۲۳۲ توکن SHIB را خریداری کرد.

علاوه بر این، کاهش مداوم قیمت شیبا در دو ماه گذشته باعث شکل‌گیری یک الگوی کنج نزولی در نمودار آن شده است. تحت تأثیر این الگو، خریداران می‌توانند پس از شکست خط روند، یک رالی بهبود جدید را آغاز کنند و بار دیگر کنترل روند را به دست بگیرند. در شرایط ایده‌آل، انتظار می‌رود که یک بریک آوت صعودی از این خط روند مقاومتی، قیمت شیبا را ۳۰ درصد افزایش داده و به ۰٫۰۰۰۰۱۰۵ دلار برساند.

نمودار کندل یک روزه قیمت شیبا.

از طرفی، واگرایی مثبت بین پرایس اکشن و شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز احتمال صعود قیمت این ارز دیجیتال را افزایش می‌دهد.

در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۰۸۰۷۵ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۱ درصد رشد دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا