رمز ارز

استیبل کوین رقیب احتمالی تتر در آینده!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به بحران‌های ایجادشده در بخش استیبل‌‌کوین‌ها، Djed که بیش از یک ماه پیش در شبکه اصلی کاردانو راه‌اندازی شد، در حال سپری کردن اولین آزمون بزرگ خود است.
طبق گزارش‌ها، به دنبال مشکلات اخیر رخ‌داده در بخش استیبل‌کوین‌ها، Djed، استیبل‌ کوین توسعه‌یافته توسط شرکت COTI بر بستر بلاکچین کاردانو، نسبت به رقبای خود در این بخش برتری محسوسی پیدا کرده و حتی در مقطعی، با قیمت 1.08 دلار معامله شد.
بر اساس داده‌های بازار، استیبل کوین Djed در مقطعی با قیمتی بالاتر از میانگین قیمت‌های قبلی و حتی با ارزشی بیشتر در مقایسه با تتر (USDT)، بزرگ‌ترین استیبل‌کوین بازار با سرمایه 73.5 میلیارد دلار، معامله شد. در آن بازه، اختلاف ارزش بین تتر و Djed برابر با 1٪ به نفع Djed بود.
علاوه بر این، لازم به ذکر است که حجم معاملات استیبل‌کوین تحت حمایت کاردانو همچنان در حال رشد است. با توجه به اطلاعات مندرج در سایت CoinMarketCap، حجم بازار این استیبل کوین معادل 674,018 دلار است که بیش از 268 درصد نسبت به دو روز گذشته افزایش یافته است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

استیبل‌کوین Djed که توسط COTI توسعه یافته، یک استیبل‌ کوین الگوریتمی با وثیقه بیش از اندازه یا اضافی است؛ به این معنی که بیش از میزان لازم که معمولاً نسبت 1:1 است، برای دارایی مورد نظر وثیقه در نظر گرفته شده است.
ذخیره فعلی Djed برابر با 33.28 میلیون کاردانو است که بیانگر 428٪ وثیقه است. عرضه در گردش این استیبل‌کوین در حال حاضر 2.4 میلیون Djed است.
اکنون به نظر می‌رسد که اوج وحشت در بخش استیبل‌ کوین‌ها رو به کاهش است و قیمت تعدادی از استیبل‌‌کوین‌ها مانند LUSD یا BUSD مجدداً برابری خود با دلار را به دست آورده است. مقصر اصلی اتفاقات اخیر در بخش استیبل‌ کوین‌ها، USDC، همچنان در محدوده 0.98 دلار به ازای هر توکن، معامله می‌شود.
جامعه ارزهای دیجیتال اکنون منتظر شروع هفته کاری پیش‌ رو است تا ببیند چه اقداماتی در این زمینه انجام خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا