رمز ارز

از بزرگ‌ترین ایردراپ سال ۲۰۲۳ غافل نشوید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک روز پس از اعلام رسمی مبنی بر ایردراپ توکن‌های آربیتروم (ARB)، صرافی‌های Huobi و MEXC اعلام کردند که از این توکن پشتیبانی می‌کنند و آن‌ را در صرافی خود لیست خواهند کرد. در هر دو صرافی، آربیتروم در تاریخ 23 مارس، روزی که این ایردراپ عرضه می‌شود، لیست خواهد شد. در این صرافی‌ها توکن آربیترم با جفت ارز USDT معامله می‌شود. علاوه بر این، در صرافی Huobi، معامله با جفت ارز USDD، یک استیبل کوین الگوریتمی نیز ممکن خواهد بود.
توکن ایردراپ آربیتروم می‌تواند یکی از مهم‌ترین رویدادهای سال جاری در دنیای ارزهای دیجیتال باشد. آخرین بار که انتظارات مشابهی برای ایردراپ یک توکن مربوط به راه‌حل‌های لایه دوم اتریوم مطرح شد، برای توکن OP از پلتفرم Optimism بود. اما در مورد آربیتروم، میزان تاثیرات این ایردراپ ممکن است متفاوت باشد؛ زیرا آربیتروم در حال حاضر بزرگتر از رقبای خود، از جمله Optimism، است
طبق گفته وب‌سایت DefiLlam که در زمینه محاسبه ارزش کل قفل شده در حوزه دیفای فعالیت دارد، از میان تمام زنجیره‌ها، در حال حاضر آربیتروم از نظر کل ارزش قفل شده با 1.75 میلیارد دلار در رتبه چهارم قرار دارد و بعد از آن در رتبه بعدی، پالیگان با 750 میلیون دلار ایستاده است. در مورد حجم معاملات در صرافی‌های غیرمتمرکز در 24 ساعت گذشته نیز، آربیتروم با 924.82 میلیون دلار پس از اتریوم (ETH) در رتبه دوم قرار دارد.
مشخص نیست که آیا توکن آربیتروم به سرنوشت دیگر ایردراپ‌ها دچار خواهد شد یا خیر، اما این ایردراپ قطعا باعث افزایش چند میلیارد دلاری سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال می‌شود.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا