رمز ارز

ایلان ماسک، الهام‌بخش ثروتمندان جهان برای ورود به دنیای رمزارزها!

زمان مطالعه: دقیقه

پس از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس، سرمایه‌گذاری خود در بازار ارزهای دیجیتال – از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و دوج کوین (DOGE) – را تایید کرد، چهره‌های شناخته‌شده و افراد ثروتمند دیگری هم آماده سرمایه‌گذاری در این بازار شدند. یکی از این اشخاص، سارات راتاناوادی (Sarath Ratanavadi) است، مدیرعامل شرکت انرژی Gulf Energy Development که دومین فرد ثروتمند تایلند هم به شمار می‌رود.
به گزارش بلومبرگ، ثروت راتاناوادی نزدیک به ۱۲ میلیارد دلار است و شرکت او انرژی تایلند، ویتنام و عمان را تامین می‌کند.
طبق گزارش‌ها، این میلیاردر تایلندی اعلام کرده که شرکت او به دنبال سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال با هدف افزایش درآمد است. او گفته که پلتفرم‌های مبتنی بر فناوری بلاکچین و همچنین ارزهای دیجیتال، محرک‌های اصلی برای افزایش بازدهی این شرکت خواهند بود؛ زیرا این بازار پتانسیل بالایی برای رشد دارد.
راتاناوادی در حالی از علاقه خود به ارزهای دیجیتال خبر داده که بازار ارزهای دیجیتال در تایلند تحت نظارت دولت محلی قرار گرفته و در نتیجه، فعالیت معامله‌گران خرد در صرافی‌های محلی کاهش یافته است. در همین حال، راتاناوادی گفته که در حال برنامه‌ریزی برای افتتاح یک صرافی رمزارزی در تایلند با همکاری صرافی ارز دیجیتال بایننس بوده و فعالانه به دنبال کسب مجوز است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا