موبایل

ادعای عجیب مدیرعامل هواوی: گوشی‌های آیفون بیشتر از هواوی خراب می‌شوند!

«ریچارد یو»، مدیرعامل هواوی، اخیراً در انجمن EV100 چین فاش کرد که میزان خرابی هواوی تنها کسری از اپل است، که نشان‌دهنده یک چرخش قابل توجه برای سیستم مدیریت کیفیت این شرکت است. زمانی که یو برای اولین بار این تجارت را به دست گرفت، میزان شکست هواوی بسیار بیشتر از اپل بود، اما وضعیت اکنون برعکس شده است.

به گزارش lastech از تسنیم، سرمایه‌گذاری مداوم هواوی در تحقیق و توسعه، به میزان 25.1 درصد از درآمد سالانه آن در سال 2022، این شرکت را قادر به دستیابی به گوشی‌های هوشمند با کیفیت بالا و تجربه مصرف‌کننده بهتر کرده است. تمرکز این شرکت بر کیفیت و مصرف کنندگان توسط «یو چنگدونگ»، مدیر عامل گروه کسب و کار مصرف کننده هواوی، تاکید شده است، که بیان کرد که کیفیت بالاتر از هزینه و سود، بالاترین اولویت برای هواوی است.

پس از تحریم‌های ایالات‌متحده، هواوی مجبور به توسعه سیستم‌عامل اختصاصی‌اش به نام هارمونی شد. مدت‌هاست محصولات هواوی به این سیستم‌عامل مجهز شده‌اند و حالا هواوی ادعا می‌کند که سیستم‌عامل آن‌ها فاقد باگ است و تجربه کاربری روانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

جدیدترین دستگاه های پرچمدار هواوی، سری P60 و گوشی تاشو میت X3، گواهی بر تعهد این شرکت به ارائه بهترین تجربه کاربری برای مشتریان است. این دستگاه‌ها با نرم‌افزار مجهز به سیستم عامل HarmonyOS عرضه می‌شوند که تجربه کاربری بدون اشکال و روان‌تری را ارائه می‌کنند.

در مقابل، نسخه‌های اخیر اپل با اشکالاتی مواجه شده است که iOS را مختل کرده است و چالش‌های اضافه کردن ویژگی‌های جدید به گوشی‌های هوشمند را برجسته می‌کند. در حالی که اپل ممکن است در نوآوری های خود کم اهمیت باشد، برای این شرکت برای حفظ موقعیت خود در بازار، رسیدگی به این اشکالات بسیار مهم است.

به طور کلی، موفقیت هواوی در بهبود میزان شکست و ارائه تجربه بهتر برای مشتری، اهمیت بهبود مستمر و سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه را نشان می دهد. همانطور که بازار گوشی های هوشمند به تکامل خود ادامه می دهد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا