بازی

احتمال افزوده شدن والتر وایت به MultiVersus قوت گرفت!

احتمال افزوده شدن والتر وایت به MultiVersus قوت گرفت!

از هنگام عرضه تا کنون، شخصیت‌های متعددی به دنیای MultiVersus راه پیدا کردند، گرچه بین تمامی موارد یک شخصیت وجود دارد که بیشترین میزان درخواست توسط جامعه طرفداران بازی را داشته.

درحالی که شرکت برادران وارنر هیچ حقی نسبت به آن ندارد، اما شخصیت والتر وایت از سریال بریکینگ بد، بیشترین درخواست را از سمت طرفداران برای افزوده شدن به بازی دارد و در این راستا، برخی اقدام به ماد کردن این شخصیت نمادین تلویزیون به بازی کردند.

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند

البته ماد کردن والتر وایت عطش هواداران برای افزوده شدن او به طور رسمی به فهرست مبارزان را برطرف نکرده است، خصوصاً یکی از بزرگترین طرفداران این قضیه، یعنی حساب کاربری Walter White For Multiversus که از همان اوایل تا امروز سخت در تلاش است تا با برگزاری کمپینی ویژه، موفق به متقاعد کردن تیم توسعه برای افزودن والتر وایت به بازی شود.

حال احتمالی وجود دارد که همه این افراد امسال به آرزوی خود برسند، چرا که Dan Eder، طراح ارشد شخصیت‌های بازی به وقوع این اتفاق اشاره کرده است. هنگامی که حساب توییتر یاد شده گفت او تنها در صورتی سال خوبی خواهد داشت که والتر وایت به بازی اضافه شود، «دن ادر» در پاسخ به او گفت: «منتظر چیزهای خوبی باشید» که احتمال پیوستن این شخصیت به جهان مولتی ورسس را افزایش می‌دهد.

البته اگر قرار باشد Walter White به بازی اضافه شود، احتمالا در فصل‌های آینده رخ دهد. درحال حاضر طبق شایعات و فایل‌های دیتاماین شده، تعدادی شخصیت جدید مثل جوکر با صدای مارک همیل و همچنین ماروین مریخی (Marvin the Martian) نیز به بازی افزوده خواهند شد. احتمالاً افزوده شدن این شخصیت‌ها می‌تواند جلوی ریزش بازیکنان مولتی ورسس را بگیرد، چرا که چند روز پیش گزارشی مبنی‌بر افت شدید میزان پلیرهای این اثر منتشر شده بود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Gotham Knightsدر سایه شوالیه تاریکی
بررسی بازی Gotham Knights


چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا