عمومی

هشدار بلیزارد: اگر گیمر Overwatch 2 هستید، بازی را نیمه‌کاره رها نکنید

هشدار بلیزارد: اگر گیمر Overwatch 2 هستید، بازی را نیمه‌کاره رها نکنید

بلیزارد در به‌روزرسانی فصل دهم بازی Overwatch 2 با جدیت بیشتری به موضوع ترک‌ بازی هنگام مسابقه می‌پردازد و مجازات‌های شدیدتری برای گیمرهایی که این کار را انجام می‌دهند درنظر گرفته است.

با تغییرات جدید بازی Overwatch 2، گیمرهایی که بازی‌های Unranked را ترک می‌کنند، در دو مورد از ۲۰ بازی آخر خود به‌مدت پنج دقیقه نمی‌توانند وارد صف ورود مجدد شروع مسابقه شوند. همچنین ترک حداقل ۱۰ بازی از ۲۰ بازی آخر، منجر به محرومیت ۴۸ ساعته خواهد شد.

بی‌شک گیمرها باید در بخش Competitive بازی Overwatch 2 احتیاط بیشتری به‌خرج دهند، زیرا ۱۰ بار ترک بازی از ۲۰ مسابقه‌ی اخیر، منجر به بن‌شدن آن‌ها تا پایان فصل خواهد شد. بلیزارد در اعلامیه‌ای گفت که می‌داند همه‌ی خروج‌ها از مسابقات بازی، عمدی نیستند ولی این تغییرات به مهار بازیکنانی که عمداً مسابقه را ترک می‌کنند، کمک خواهد کرد.

بلیزارد همچنین با معرفی Wide Groups در Overwatch 2، امکان بازی گروهی راحت‌تر را برای افرادی که دوستان آن‌ها در بخش Competitive رتبه‌های مختلفی دارند فراهم کرده است. این حالت به گروهی از بازیکنان گفته می‌شود که اختلاف سطح آن‌ها زیاد است.

بلیزارد می‌گوید انتخاب گزینه‌ی مورد بحث باعث طولانی‌تر شدن صف انتظار برای شروع مسابقه خواهد شد زیرا برای حفظ عدالت، Wide Groups باید شما را با گروه دیگری با رتبه‌های تقریباً مشابه جفت کند.

بلیزارد درحال افزودن ویژگی‌های جدیدی است که به جلوگیری از آزار و اذیت در بازی Overwatch 2 کمک می‌کنند. گیمرها می‌توانند به‌زودی به‌جای سه نفر، تا ۱۰ بازیکن را به فهرست Avoid as Teammate اضافه کنند. همچنین با آپدیت رابط کاربری بخش گزارش‌دهی، ثبت و ارسال گزارش‌های مرتبط با رفتارهای مخرب سایرین، آسان‌تر می‌شود.

درصورتی‌که بلیزارد تشخیص دهد بازیکنی مرتکب رفتار توهین‌آمیز شده و سیاست‌های اخلاقی این شرکت را نقض کرده است، دسترسی او را به چت صوتی یا متنی داخلی بازی مسدود خواهد کرد. افراد مسدودشده فقط در شرایطی می‌توانند حساب خود را به حالت عادی برگردانند که مدتی در Overwatch 2 به بهترین شکل رفتار کنند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا