بازی

اجتماع کارگران آمریکا از خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت حمایت می‌کند

اجتماع کارگران آمریکا از خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت حمایت می‌کند

اجتماع کارگران آمریکا (CWA) پس از توافق با مایکروسافت نامه‌ای به کمیسیون تجارت فدرال (FTC) ارسال کرده و خرید ۶۸.۷ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد توسط این شرکت را تایید کرده است. 

CWA و مایکروسافت توافقنامه‌ای برای حمایت از کارگران امضا کرده‌اند که ۶۰ روز پس از نهایی شدن قرارداد خرید اکتیویژن بلیزارد اجرایی خواهد شد. از این رو اگر کارکنان اکتیویژن بلیزارد قصد تشکیل اتحادیه را داشته باشند، مایکروسافت نباید دخالتی در امور آن‌ها کند. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Gunkنظافت‌کاری در محیطی بیگانه
بررسی بازی The Gunk

ما اکنون در مقابل شما از این معامله پشتیبانی می‌کنیم، زیرا مایکروسافت با CWA توافق نامه‌ای منعقد کرده است تا اطمینان حاصل شود که کارمندان اکتیویژن بلیزارد مسیر روشنی برای مذاکره جمعی دارند. تعهدات مایکروسافت به کارکنان این امکان را می‌دهد که پشت میز مذاکره بنشینند و اطمینان حاصل می‌کند که خرید اکتیویژن بلیزارد به نفع کارمندان شرکت و بازار کار گسترده‌تر بازی‌های ویدیویی است.

اکتیویژن بلیزارد

همچنین بد نیست که به حاشیه‌های دیگر این شرکت نیز اشاره کنیم. تحقیقات نشان می‌دهد که هیچ مدرکی از نادیده گرفته شدن یا کم‌ اهمیت جلوه دادن آزار جنسی توسط مدیران ارشد وجود ندارد. البته این تحقیقات توسط یک شرکت شخص ثالث (Third Party) صورت گرفته که از سوی خود اکتیویژن استخدام شده و نمی‌توان به نتیجه‌گیری آن‌ها اعتماد کامل داشت. 

نهایی شدن معامله مایکروسافت با اکتیویژن بلیزارد به تایید کمیسیون تجارت فدرال هم نیازمند است. این سازمان قصد دارد روی تاثیر انحصارگرایی این خرید روی صنعت بازی تمرکز کند و از چند ماه پیش اعلام کرده که سخت‌گیری بیشتری در این زمینه خواهد داشت.

 

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟


ویجی موبایل: چطوری تو ایپکس لجندز موبایل حرفه بشیم و بهترین بازی‌های آیفون

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا