بازی

تحقیقات ناظر رقابتی بریتانیا بر ادغام ایکس باکس و اکتیویژن ممکن است گسترش یابد

تحقیقات ناظر رقابتی بریتانیا بر ادغام ایکس باکس و اکتیویژن ممکن است گسترش یابد

به تازگی گزارش شده که تحقیقات تنظیم‌کننده رقابت بریتانیا در مورد خرید پیشنهادی اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت ممکن است گسترش یابد.

سازمان رقابت و بازار (CMA) ماه گذشته تایید کرد که تحقیقاتی در مورد معامله ۶۸.۷ میلیارد دلاری (بزرگ‌ترین معامله صنعت بازی تاکنون) آغاز کرده تا تعیین کند آیا این معامله منصفانه است یا خیر.

CMA در حال جمع‌آوری بازخوردها از افراد و شرکت‌های ثالثی است که سهمی در این معامله پیشنهادی دارند و اول سپتامبر (۱۰ شهریور) تصمیم اولیه خود را در این زمینه ارائه خواهد داد.

مطلب پیشنهادی:Quick Resume اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟برو، هر موقع خواستی برگرد!
Quick Resume اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

Seeking Alpha با استناد به گزارش Capitol Forum ادعا می‌کند که CMA یک «جلسه مسائل» با مایکروسافت برگزار کرده تا نگرانی‌های خود را در مورد این معامله ابراز کند که می‌تواند منجر به گسترش بازبینی این رگولاتور شود.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌ باکس، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ که هفته گذشته منتشر شد، نسبت به پیشرفت مایکروسافت در جهت خرید برنامه‌ریزی شده اکتیویژن بلیزارد ابراز اطمینان کرد. اگرچه او اعتراف کرد که با توجه به مقیاس عظیم و ۷۰ میلیارد دلاری معامله، تاکنون در چنین موقعیتی قرار نگرفته بود.

اکتیویژن

اسپنسر همچین معتقد است بازی‌های انحصاری کنسول در آینده کمتر و کمتر خواهند شد. او در مصاحبه خود به مثالی اشاره کرد که در آن دو بچه از یک خانه کنسول‌های متفاوتی دارند اما نمی‌توانند بازی‌های مشابه را انجام دهند.

خرید پیشنهادی توسط چندین نهاد تنظیم‌کننده به دلیل نگرانی‌ها در مورد مسائل ضد انحصارگرایی بالقوه در دوره‌ای که ادغام‌ها در صنعت بازی افزایش یافته، مورد بررسی قرار می‌گیرد. این هفته ادعا شد که عربستان سعودی اولین مرجع نظارتی است که خرید پیشنهادی مایکروسافت از اکتیویژن بلیزارد را تایید کرده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Psychonauts 2 – بزرگ‌مرد کوچکمامور راز پوتین، این بار با ماموریت بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند
بررسی بازی Psychonauts 2 – بزرگ‌مرد کوچک


ولاگ گیمزکام #1 – اطلاعات تازه از A Plague Tale: Requiem

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا