رمز ارز

انتظارها به سر رسید؛ نات‌ کوین به صرافی‌ها می‌آید!

انتظارها به سر رسید؛ نات‌ کوین به صرافی‌ها می‌آید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس پست‌های جدید منتشرشده در کانال تلگرامی نات کوین (Notcoin)، این ارز دیجیتال برای لیست شدن در صرافی‌ها آماده می‌شود.

به گفته تیم نات کوین، کاربران صرافی اوکی‌ایکس (OKX) می‌توانند از ساعت ۶:۰۰ صبح (UTC) روز ۱۳ می ۲۰۲۴، با استیک کردن تن کوین (TON)، توکن جدید NOT را استخراج و دریافت کنند.

این دوره استیکینگ تا ۱۶ می ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت و پس از آن، کاربران می‌توانند توکن‌های NOT خود را معامله کنند. بر اساس بیانیه منتشرشده، حداکثر تعداد تن کوین برای استیکینگ توسط هر نفر، ۴ هزار TON در نظر گرفته شده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

علاوه بر این، تیم نات کوین با انتشار پست تلگرامی دیگری اعلام کرده که ارز دیجیتال NOT در تاریخ ۱۶ می ۲۰۲۴، در صرافی بای‌بیت (BYBIT) نیز لیست خواهد شد.

لازم به ذکر است که صفحه ارز دیجیتال NOT نیز به تازگی به سایت کوین مارکت کپ اضافه شده است.

نات کوین یک میم کوین مبتنی بر شبکه تن است که کار خود را به عنوان یک بازی رایگان و در اصل به عنوان «هیچ‌چیز»، در اواسط نوامبر ۲۰۲۳ آغاز کرد.

با این حال، توانست توجه کاربران را به خود جلب کند و در یک دوره سه ماهه قبل از پایان ضرب توکن از طریق ربات تلگرامی آن، بیش ۳۵ میلیون بازیکن داشت. این رقم معادل ۰٫۴۴ درصد از جمعیت جهان است که محبوبیت بالای این پروژه را نشان می‌دهد.

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار ارزها بر عهده کاربران گرامی است.

منبع

اوکی ایکس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا