بازی

فیسبوک در ماه اکتبر به پشتیبانی از برنامه بازی خود پایان می‌دهد

فیسبوک در ماه اکتبر به پشتیبانی از برنامه بازی خود پایان می‌دهد

شرکت متا، مالک فیسبوک (Facebook) اعلام کرد که در ماه اکتبر رسما به پشتیبانی از برنامه گیمینگ این پلتفرم یعنی Facebook Gaming پایان می‌دهد.

البته در بیانیه‌ای که منتشر شده، این شرکت تاکید کرد که بسیاری از قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن به برنامه اصلی فیسبوک منتقل خواهد شد. در بیانیه Facebook Gaming آمده است:

از ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ (۶ آبان) برنامه Facebook Gaming دیگر برای iOS و اندروید در دسترس نخواهد بود. پس از آن، این برنامه دیگر کار نخواهد کرد.

ما می‌خواهیم از همه شما به‌خاطر کارهایی که از زمان راه‌اندازی این برنامه برای ایجاد یک جامعه بسیار موفق از گیمرها و طرفداران انجام داده‌اید، صمیمانه تشکر کنیم. تلاش این جامعه باعث شد تا ویژگی‌های جدید بازی به فیسبوک اضافه شود.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟برای بازی خریدن روی پی‌سی نیازی نیست ۶۰ دلار بپردازید
چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟

در ادامه این بیانیه توضیح داده شده:

با وجود این تصمیم، ماموریت ما برای اتصال بازیکنان، طرفداران و سازندگان با بازی‌هایی که دوست دارند تغییر نکرده و شما همچنان می‌توانید از طریق بخش گیمینگ موجود در برنامه فیسبوک به بازی‌ها، استریمرها و گروه‌های خود دسترسی داشته باشید.

فیسبوک

کاربران با استفاده از برنامه Facebook Gaming می‌توانستند استریمرهای مورد علاقه خود یا همچنین صفحات رسمی بازی‌ها را دنبال کنند. همچنین امکان خرید برخی بازی‌های خاص موبایل نیز در آن وجود داشت.

هرچند متا سرمایه‌گذاری زیادی روی این برنامه کرده و با برخی استریمرهای بزرگ قراردادهای انحصاری و چند ساله امضا کرده، اما تمرکز اصلی آن در حال حاضر به دنیای واقعیت مجازی و متاورس مربوط می‌شود. هدست واقعیت مجازی Meta Quest 2 این شرکت با استقبال خوبی مواجه شده، اما متا اخیر تصمیم گرفت تا قیمت آن را به میزان ۱۰۰ دلار افزایش دهد که این امر می‌تواند مانعی برای رشد سریع آن باشد.

علاوه بر این، مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg) اخیرا اعلام کرده بود که هدست واقعیت مجازی بعدی متا در ماه اکتبر (۹ مهر تا ۹ آبان) به بازار عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:Embracer Group به حاشیه‌های سرمایه‌گذاری عربستان واکنش نشان دادپای ۱ میلیارد دلار در میان است
Embracer Group به حاشیه‌های سرمایه‌گذاری عربستان واکنش نشان داد


اختصاصی lastech: مصاحبه با کارگردان هنری بازی Lies of P + زیرنویس فارسی

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا