بازی

فروش کل Minions: The Rise of Gru در هفته اول به ۲۰۲ میلیون دلار رسید

فروش کل Minions: The Rise of Gru در هفته اول به ۲۰۲ میلیون دلار رسید

در حالی که Minions: The Rise of Gru کار خود را با فروش ۱۲۹ میلیون دلاری در گیشه داخلی آمریکا آغاز کرد، در دیگر کشورهای جهان نیز عملکرد خوبی داشته است.

جدیدترین انیمیشن استودیو ایلومینیشن (Illumination) در ۶۱ بازار آخر این هفته، ۹۳.۸ میلیون دلار به دست آورد تا به مجموع فروش ۲۰۲.۲ میلیون دلاری در سراسر جهان برسد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون که فقط برای کودکان ساخته نشده‌اندلذت پویانمایی برای بزرگسالان
۱۰ کارتون که فقط برای کودکان ساخته نشده‌اند

باید گفت که Minions: The Rise of Gru بزرگترین افتتاحیه یک انیمیشن در دوران همه‌گیری کرونا در ۵۲ کشور را ثبت کرده است. بدین معنی که افتتاحیه عناوین موفق دیگری مانند Sing 2 را شکست داده که در نهایت ۴۰۲.۹۷ میلیون دلار در دنیا فروش کرد.

در هفت بازار بین‌المللی – آرژانتین، اسرائیل، عربستان سعودی، مصر، امارات متحده عربی، قبرس و ویتنام – مینیون‌ها رکورد بزرگترین آخر هفته افتتاحیه با یک انیمیشن سینمایی را ثبت کردند. در ۱۸ بازار دیگر به بزرگ‌ترین افتتاحیه انیمیشن یونیورسال تبدیل شد.

این انیمیشن در استرالیا زودتر اکران شده بود و تاکنون عملکرد خوبی داشته است. در آخر هفته ۵.۶ میلیون دلار درآمد داشت که مجموع فروش خود را به ۱۲.۲ میلیون دلار رساند. در میان دیگر رکوردهای بین‌المللی قابل‌ توجه برای Minions: The Rise of Gru، خاورمیانه رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه انیمیشن تاریخ در تمام کشورهای خود را به ثبت رسانده است.

در آرژانتین، این فیلم نه تنها از فیلم‌های انیمیشنی، بلکه تقریبا از تمام فیلم‌های سینمایی تاریخ پیشی گرفت و به سومین افتتاحیه بزرگ سینمایی در این کشور تبدیل شد. اما بزرگترین شوک در لهستان رخ داد، جایی که این فیلم بزرگ‌ترین افتتاحیه در دوران کرونا را از Spider-Man: No Way Home تصاحب کرد!

Minions: The Rise of Gru

این انیمیشن سینمایی بیشتر به تاریخچه مینیون‌ها و ارتباط آن‌ها با دنیای Despicable Me می‌پردازد و ما را بیشتر با شخصیت گرو آشنا می‌کند. در این اثر با یک گرو ۱۲ ساله طرف هستیم که می‌خواهد به یک ضد قهرمان بسیار بزرگ تبدیل شود و در این راه مینیون‌هایی را ملاقات می‌کند که زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهند.

استیو کرل، تراجی پی. هنسون، میشل یئو، رابرت فیتزجرالد دیگز و ژان-کلود ون دام از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن مینیون ها: ظهور گرو حضور دارند. کایل بالدا و برد ابلسن نیز کارگردانان انیمیشن هستند.

مطلب پیشنهادی:نقد هتل ترانسیلوانیا ۴ – لطفا دیگر ادامه ندهید!وقت خداحافظی فرا رسیده است
نقد هتل ترانسیلوانیا ۴ – لطفا دیگر ادامه ندهید!


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای تاخیر نمایش گاد آو وار رگناروک

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا