رمز ارز

آمریکا به جان صرافی کوین بیس افتاد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده (SEC) امروز در یک پرونده‌ی جدید در دادگاه ادعا کرد که حداقل ۹ دارایی دیجیتال فهرست‌شده در صرافی ارز دیجیتال کوین بیس (Coinbase) اوراق بهادار ثبت‌نشده هستند. این ۹ ارز عبارت‌اند از: AMP، RLY، DerivaDEX (DDX)، XYO، Rari (RGT)، LCX، Powerledger (POWR)، DFX و کروماتیکا (KROM).
سازمان SEC و وزارت دادگستری، اتهاماتی را علیه ایشان واهی (Ishan Wahi)، مدیر سابق محصولات کوین بیس و دو نفر دیگر هم مطرح کرده و آن‌ها را متهم به اجرای یک طرح تجارت داخلی کرده که بیش از ۱٫۱ میلیون دلار سود غیرقانونی برای آن‌ها به همراه داشته است.
هنوز مشخص نیست که آیا SEC قصد دارد این اتهامات را علیه کوین بیس از نظر قضایی دنبال کند یا نه. این کمیسیون که همیشه رابطه‌ی پر چالشی با صنعت کریپتو داشته، سال گذشته هم صرافی کوین بیس را با طرح دعوی قانونی، تهدید کرده بود.
این در حالی است که مدیر ارشد حقوقی کوین بیس طی یک پست وبلاگی در تاریخ ۲۱ جولای، فهرست کردن اوراق بهادار در پلتفرم این شرکت را صراحتا رد کرد. به گفته او، این صرافی از یک فرایند بررسی و تحلیل ارزهای دیجیتال که توسط خود SEC نیز تایید شده، برای تعیین اوراق بهادار استفاده می‌کند. اگرچه هفت دارایی از ۹ دارایی مورد ادعای SEC در لیست کوین بیس وجود دارند، اما این شرکت اتهام تقلب در این اوراق بهادار را کاملا رد می‌کند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع دی‌کریپت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا