رمز ارز

کاربران تلگرام به تتر و تتر گلد دسترسی پیدا می‌کنند!

کاربران تلگرام به تتر و تتر گلد دسترسی پیدا می‌کنند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت Tether که استیبل کوین پرکاربرد تتر را منتشر می‌کند، با ورود به شبکه تن (TON)، امکان استفاده از دو استیبل کوین تتر (USDT) با پشتوانه دلار و تتر گلد (XAUT) با پشتوانه طلا را برای کاربران پیام‌رسان تلگرام فراهم کرده است.

هدف از این اقدام، تسهیل و متحول کردن پرداخت‌های همتا به همتا و ارائه خدمات مالی یکپارچه به بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه تلگرام است.

تلگرام که پیشتر بر حریم خصوصی کاربران تمرکز داشت، اخیراً به دنیای بلاکچین روی خوش نشان داده و با بلاکچین TON که در ابتدا توسط خود تلگرام توسعه یافته بود، همکاری نزدیکی را آغاز کرده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

این همکاری شامل جایگزینی یورو با Toncoin، توکن بومی TON، در برنامه‌های خرید تبلیغات و اشتراک درآمد تلگرام می‌شود.

پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، در کنفرانس Token۲۰۴۹ بر نقش پیشرو تلگرام در زمینه یکپارچه‌سازی بلاکچین تأکید کرد و از برنامه‌های این پلتفرم برای توکن‌سازی نام‌های کاربری و افزایش درآمدزایی کاربران از طریق بلاکچین خبر داد.

با وجود انتقاداتی که پیشتر در رابطه با چاپ بدون پشتوانه یک میلیارد دلاری USDT مطرح شده بود، گزارش شفافیت تتر نشان می‌دهد که ورود این استیبل کوین به شبکه TON با مجوز همراه بوده و تاکنون ۳ میلیون دلار از مجموع ۱۰ میلیون دلار مجوز داده شده، به شبکه تزریق شده است.tether-launches-usdt-and-tokenized-gold-on-telegrams-ton-network

علاوه بر این، رمپ نتورک (Ramp Network) نیز از برنامه‌های خود برای تسهیل خرید و برداشت تتر روی TON خبر داده است.

این امر دسترسی کاربران را به ارزهای دیجیتال از طریق ارزهای فیات تسهیل می‌کند و به رونق اکوسیستم TON با جذب کاربران جدید و افزایش حجم تراکنش‌ها کمک خواهد کرد.

با وجود انتشار خبر همکاری تتر و TON، رمزارز تن کوین امروز با کاهش قیمت ۱۴ درصدی مواجه شده است و در محدوده ۶.۱۷ دلاری معامله می‌شود. این در حالی است که تن کوین دیروز تا ۷.۲۰ دلار هم رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا