فیل اسپنسر به ناامیدکننده بودن عملکرد ایکس باکس در سال ۲۰۲۲ اعتراف کرد
فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی مایکروسافت اعتراف کرد که عملکرد ایکس باکس در سال ۲۰۲۲ ناامیدکننده بوده و گفت که در آینده باید بهطور مداوم بازیهای عالی عرضه کنند.
تاخیر قابل انتظار بازیهای Starfield و Redfall از بتسدا باعث شد تا در سال میلادی گذشته بازیهای فرست پارتی بسیار کمی برای ایکس باکس منتشر شود. در واقع، سال گذشته بازیهای نهچندان بزرگی مانند As Dusk Falls توسط استودیوهای ایکس باکس منتشر شدند.
رئیس ایکس باکس در مصاحبهای با IGN مسئولیت برنامههای انتشار ضعیف سال گذشته را بر عهده گرفت، اما گفت که احساس خوبی نسبت به ۱۲ ماه سال ۲۰۲۳ دارد که در آنها شاهد انتشار بازیهای انحصاری قابلتوجهی برای سرویس گیم پس کنسولها و رایانههای شخصی هستیم.
مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلیاستیشن و ایکسباکس + بهترین تخفیفها [هفته دوم بهمن ۱۴۰۱]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
اسپنسر به IGN گفت:
تعهد ما به طرفدارانمان این است که باید به طور مداوم بازیهای عالی را منتشر کنیم که میتوانند آنها را روی پلتفرمها ما بازی کنند و ما در سال ۲۰۲۲ به اندازه کافی این کار را انجام ندادیم. اساسا مسئولیت این مشکل به عهده من است. من رئیس این کسبوکار هستم.
او اضافه کرد:
تعهدی که ما به مشتریان خود برای ارائه بازیهای فوقالعاده داریم، چیزی است که آن را جدی میگیریم. ما برای ورود به سال ۲۰۲۳ هیجانزده هستیم.
هفته گذشته در جریان رویداد دیجیتالی Developer Direct ایکس باکس و بتسدا، اخبار مهمی درباره آینده Xbox منتشر شد. از جمله این اخبار میتوان به تاریخ انتشار Redfall و Minecraft Legends اشاره کرد. همچنین در طول این رویداد بازی کاملا جدیدی با نام Hi-Fi Rush از استودیو Tango Gameworks و شینجی میکامی معرفی شد.
مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grid Legendsبا گیمپلی معیوب و قدیمی، در نسل نهم بتازید
مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما