Resident Evil 7 قرار بود یک بازی لایو سرویس باشد
رزیدنت اویل ۷ (Resident Evil 7: Biohazard) را میتوان نسخهای دانست که این فرانچایز را نجات داد، اما به نظر میرسد که کپکام در ابتدا برنامههای متفاوتی برای آن داشت.
کپکام در ابتدا میخواست که رزیدنت اویل ۷ یک بازی چند نفره و لایو سرویس با پرداختهای درون برنامهای باشد. جون تاکئوچی (Jun Takeuchi) در صحبتهایش با شینجی میکامی به این اشاره کرد که کپکام در ابتدا به تیم فشار وارد میکرد تا این عناصر را در بازی پیاده سازی کند. اما پس از اینکه تاکئوچی به تیم اضافه شد، همه چیز تغییر کرد.
مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیوییمن اعتراض دارم آقای قاضی!
وقتی کار روی Resident Evil 7 را شروع کردیم، به این موضوع برگشتیم که ژانر وحشت چیست؟ من در این مورد با [کارگردان رزیدنت اویل 7 کوشی] ناکانیشی زیاد صحبت میکردم. ما در واقع حتی قبل از شروع کار روی Resident Evil 7 در این مورد صحبت کرده بودیم.
درست در همان زمان یک فشار بزرگ از سوی کپکام روی تیم بود و میخواستند که ما عنوانی که بازیکنان درخواست میکنند را بسازیم. به ما میگفتند این کار را بکنید، آن کار را بکنید و در آن زمان شرایط برای کارگردانها واقعا سخت بود. بازی را چند نفره کنید، محتوای قابل دانلود بسازید، لایو سرویس شود و پرداختهای درون برنامهای داشته باشد!
۴ ژانویه و اولین روز کاری سال جدید بود. رئیس شرکت من را به دفتر خود فراخواند و به من گفت Resident Evil 7 در وضعیت بسیار بدی قرار دارد. تاکئوچی کون وارد عمل شو و به ساخت آن کمک کن. بنابراین من در نهایت کار روی Resident Evil 7 را آغاز کردم.
نتیجه کار در نهایت یک موفقیت کامل برای کپکام بود و رزیدنت اویل 7 با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان و بازیکنان روبه رو شد. این عنوان توانست متای ۸۶ را کسب کند و یکی از پرفروشترین بازیهای تاریخ کپکام شود.
مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
ویجیلاگ پلاس: دث استرندینگ روی ایکسباکس گیم پس و پیش فروش رایگان فیفا 23
تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس