God of War Ragnarok دارای چهار حالت گرافیکی با یک گزینه ۱۲۰ فریم بر ثانیه خواهد بود
بازی God of War Ragnarok دارای چهار حالت گرافیکی خواهد بود که این عنوان را بهصورت ۳۰ فریم، ۶۰ فریم و ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا میکنند.
به دنبال انبوهی از پیشنمایشهای گیم پلی بازی God of War Ragnarok، اکنون مشخص شده است که این بازی دارای تعداد حالت گرافیکی برای بازیکنان خواهد بود، از جمله حالتی که نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه را هدف قرار میدهد.
مطلب پیشنهادی:راهنمای بهترین زرههای God of Warبرازنده شماست جناب کریتوس!
طبق گزارشهای منتشر شده، God of War Ragnarok قرار است چهار گزینه گرافیکی داشته باشد: یکی از آنها با توجه به رزولوشن و دیگری با توجه به عملکرد طراحی شدهاند و دو گزینه مشابه که نیاز به پشتیبانی از HDMI 2.1 دارند.
حالت اول که ظاهرا Favour Resolution نام دارد، از تصاویر 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی میکند. حالت دوم با نام Favour Performance، نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را هدف قرار میدهد و دو حالت دیگر که به HDMI 2.1 نیاز دارند، از وضوح 4K با نرخ ۴۰ فریم و ۱۲۰ فریم پشتیبانی میکنند.
در چند وقت گذشته با وجود انتشار پیش نمایش یک ساعته بازی، اطلاعات زیادی از God of War Ragnarok منتشر شده است. به عنوان مثال، کریتوس در این بازی برای صدا زدن آترئوس، ظاهر دیگر از جمله نمادین BOY استفاده نمیکند و در عوض اسم واقعی را صدا میزند که این موضوع برای برخی طرفداران میتواند تلخ باشد.
بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۱۸ آبان برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر میشود. اخیرا باندل پلی استیشن ۵ این عنوان و همچنین حجم آپدیت روز اول آن اعلام شده بود.
مطلب پیشنهادی:۱۹ حیوان افسانهای و مهم در اسطورههای نورساز اَلسوین تا کرَکِن (Kraken)
تماشا کنید: بازیهای ویدیویی ما را خشن میکنند؟