عمومی

رکوردشکنی آمار فروش اوپو فایند X8 در چین و کشورهای دیگر

رکوردشکنی آمار فروش اوپو فایند X8 در چین و کشورهای دیگر

اوپو در تاریخ ۲۴ اکتبر (۳ آبان) از فایند X8 و فایند X8 پرو با تراشه‌ی دیمنسیتی ۹۴۰۰ در چین رونمایی کرد. هر دو گوشی در ماه نوامبر (آبان و آذر) وارد بازارهای جهانی شدند.

گزارش وال‌‌استریت‌‌ ژورنال نشان می‌دهد که سری فایند X8 فروش چشمگیری در سطح جهانی داشته است. این سری از گوشی‌های اوپو در بازار چین نیز با استقبال خوبی مواجه شده‌اند و از زمان عرضه تاکنون بیش‌از ۱ میلیون دستگاه به‌فروش رفته است.

استقبال قابل‌توجه از سری فایند X8 بالاترین رکورد فروش برای سری فایند در بازه‌ی زمانی مشابه در سال گذشته به‌حساب می‌آید. اطلاعات منتشرشده از بازار نشان می‌دهد که فایند X8 رکوردهای فروش جدیدی را در چندین بازار مهم ازجمله سنگاپور، تایلند، اندونزی، ایتالیا، اسپانیا و مالزی به‌ثبت رسانده است که نسبت‌به نسل قبلی، رشد ۱ تا ۲ برابری را نشان می‌دهد.

طبق گزارش مؤسسه‌ی کانالیس، اوپو از لحاظ سهم بازار در بخش گوشی‌های هوشمند پریمیوم (گوشی‌هایی با قیمت بالای ۵۰۰ دلار) همیشه در بین ۳ شرکت برتر در بین ۱۴ کشور و منطقه قرار می‌گیرد.

برخلاف بسیاری از شرکت‌های چینی که برای کسب سهم بهتر از بازار به استراتژی‌های قیمت‌گذاری تهاجمی متکی هستند، به‌نظر می‌رسد اوپو بر نوآوری محصولات و ارتقای کیفیت تمرکز کرده است. همین مسئله به اوپو اجازه می‌دهد که به رشد پایدار دست یابد.

موفقیت سری فایند X8 را می‌توان به طراحی نوآورانه، دوربین های درجه یک، عملکرد استثنایی و قیمت رقابتی آن نسبت داد. این سری از گوشی اوپو از طراحی فوق‌العاده نازک و صفحه‌نمایش تخت بهره می‌برد که با استقبال خوبی از سوی مصرف‌کنندگان نیز مواجه شده است.

سری فایند X8 به تراشه‌ی پرچمدار دیمنسیتی ۹۴۰۰ مجهز است که عمر باتری طولانی را تضمین می‌کند. این گوشی‌ها از قابلیت‌های تصویربرداری پیشرفته مانند عکاسی با هوش مصنوعی و حالت‌های پرتره‌ی حرفه‌ای Hasselblad استفاده می‌کنند.

ظاهر سری Find X8 شباهت زیادی به جدیدترین سری گوشی‌ آیفون دارد. اوپو در مدل فایند X8 پرو از دکمه‌ای به‌نام Quick Button استفاده می‌کند که شبیه به دکمه‌ی کمرا کنترل سری آیفون ۱۶ است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا